منتخب مردم ماکو: گرانی کمر مردم را شکسته است/ ضرورت در دستور کار قرار گرفتن توسعه روابط خارجی در مجلس نهم

منتخب ماکو ، چالدران و پلدشت با بیان اینکه گرانی کمر مردم را شکسته است به خبرآنلاین گفت: وضعیت گرانی به صورتی درآمده که بسیاری از خانواده ها با مشکل مواجه شده اند بنابراین برای حل این مشکل باید تدابیری را در مجلس نهم به کار گرفت.
وی در ادامه افزود: گرانی و بیکاری به معضل اساسی خانواده ها تبدیل شده است بنابراین حداقل انتظار این است که نمایندگان این موضوع را در اولویت کاری خود قرار دهند. البته اگر دولت می توانست ادعای اشتغالزایی دو میلیون و شتصد هزار را محقق کند، اندکی از این مشکلات کاسته می شد .
منتخب مردم ماکو تصریح کرد: دولت در کنار اشتغالزایی می بایست بخشی از یارانه را به تولید اختصاص دهد تا واحدهای تولیدی بتوانند سر پا بمانند. برای حل این مشکل، مجلس در دور نهم باید نظارت بیشتری بر عملکرد دولت در هدفمندسازی داشته باشد و هنگام بروز تخلف، در مقام هشدار بر آید.
علی پور در تشریح اولویت های کاری مجلس نهم، ادامه داد: مجلس باید بتواند در امر سیاست خارجی نقش موثری داشته باشد. این سیاست به این دلیل باید دنبال شود که آمریکا و اسراییل، همواره تلاش می کنند تا ایران را در سطح جهانی منزوی کنند. بنابراین توسعه روابط خارجی باید در دستور کار مجلس قرار بگیرد و نمایندگان نسبت به آن اهتمام داشته باشند تا ابرقدرت های جهانی در سیاست خود موفق نشوند.
منتخب ماکو تصریح کرد: مجلس هشتم و هیات رییسه آن عملکرد مثبتی داشته و توانست اقدامات مثبتی را در بعد نظارت بر عملکرد دولت و قانونگزاری انجام دهد.

/۲۹۲۱۴

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.