منصوریان:بایدکار مالدیورا در۲۰ دقیقه اول تمام کرد

 به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علیرضا منصوریان به همراه کادر فنی خود و بازیکنان صبح امروز دو بازی ایران مقابل قطر و کویت و همچنین بازی مالدیو مقابل حریفانش را آنالیز کرده و نقاط ضعف و قوت بازیکنان را به آنها گوشزد کرد.

 منصوریان خطاب به بازیکنان گفت: تیم مالدیو بر خلاف قطر و کویت که در نیمه زمین خود دفاع می‌کردند، در محوطه ۱۸ قدم دفاع می کند. بر همین اساس باید در ۲۰ دقیقه اول حتما به این تیم گل زد و کارش را تمام کرد تا تیم مالدیو مجبور به حمله شود و ما بتوانیم از این فرصت استفاده کنیم و به گلهای بیشتری برسیم.

 منصوریان در ادامه گفت: بازیکنان تیم مالدیو به دلیل نزدیکی آب و هوای کشورشان با مالزی، به راحتی بازی می‌کنند و دوندگی بالایی دارند و چیزی برای از دست دادن ندارند و تنها به دنبال کسب یک نتیجه خوب مقابل یک تیم قدرتمند هستند و از این رو با انگیزه بالایی بازی می‌کنند، بر همین اساس باید مواظب دوندگی بازیکنان این تیم و ضد حملاتشان بود.

 پس از آنالیز بازیهای تیم ایران مقابل دو تیم قطر و کویت و همچنین آنالیز بازی مالدیو، ملی‌پوشان عصر امروز در استادیوم فاطمیا تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی پیگیری کردند.

 بازیکنان پس از گرم کردن و انجام حرکات کششی، در موقعیتهای ۵در مقابل ۲ و ۱۱ در مقابل ۱۱ قرار گرفته و تمرین کردند.

 پس از آن نواختن ضربات ایستگاهی به سمت دروازه، سانتر از جناحین را به اشکال مختلف، چرخش توپ و رعایت مثلث میانی تمرین کردند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.