مهوش شیخ الاسلامی و فرهاد ورهرام با جدیدترین مستندهای خود در جشنواره سینماحقیقت

منتشر شده در پورتال خبری ممتاز نیوز به نقل از منبع ذکر شده در انتهای مطلب

مهوش شیخ الاسلامی و فرهاد ورهرام با جدیدترین مستندهای خود در جشنواره سینماحقیقتروزشمار ششمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران: سینماحقیقت
مهوش شیخ الاسلامی و فرهاد ورهرام با جدیدترین مستندهای خود در جشنواره سینماحقیقت
تاریخ درج : ۹ آبان
سرفصل : سینمای مستند   |   منبع خبر : وب سایت تخصصی سینمایی سینمانگار
خلاصه مطلب : مهوش شیخ الاسلامی و فرهاد ورهرام از مستندسازان نامی سینمای مستند ایران با جدیدترین ساخته های خود در ششمین جشنواره بین المللی «سینماحقیقت» حضور خواهند داشت.

به گزارش سینمانگار، مهوش شیخ الاسلامی و فرهاد ورهرام از مستندسازان نامی سینمای مستند ایران با جدیدترین ساخته های خود در ششمین جشنواره بین المللی «سینماحقیقت» حضور خواهند داشت.

«اتاق تاریک» عنوان جدیدترین اثر مهوش شیخ الاسلامی است که نگاهی مستند به «موزه سینما» و مروری بر تاریخ سینمای ایران داشته است.

فرهاد ورهرام هم با فیلم «از آلپ تا دماوند» به جشنواره امسال آمده است. او درباره این فیلم می گوید: سرگذشت کوه البرز به ویژه قله دماوند، با اساطیر و افسانه‎ها گره خورده و این کوه در ادبیات نظم و نثر ایران جایگاهی ویژه یافته است…

ششمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران: سینماحقیقت، طی روزهای ۱۳ تا ۲۰ آبان ماه در سینما فلسطین، سینما عصرجدید و سالن سینماحقیقت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی برگزار خواهد شد.
 

نظرات خوانندگان


سینما نگار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.