می‌خواهم آخرین طلای انفرادی را برای ایران بگیرم

محمد خالوندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا گفت: تا این لحظه همه چیز عالی بوده و شرایط بسیار خوب پیش رفته و با این روند فردا (شنبه) تلاش می‌کنم تا خوشرنگترین مدال بازیها را برگردن بیاویزم.

وی افزود: رقبایم دو پرتابگر مصری هستند که با توجه به رکوردهایی که دارند فکر نمی‌کنم در مقابل من چیزی برای گفتن داشته باشند، مخصوصاً با رکوردهایی که من به ثبت رسانده‌ام از سوی آنها زیاد احساس خطر نمی‌کنم.

خالوندی ادامه داد: رکورد پارالمپیک ۴۸ متر و ۳۵ سانتیمتر و جهان ۵۰ متر و ۷۲ سانتیمتر است و آخرین رکورد رسمی من در جمهوری چک ۴۶ متر و ۸۶ سانتیمتر بوده اما در تمرینات توانسته‌ام ۴۷ متر به بالا را به راحتی پرتاپ کنم که با این وضعیت بسیار به مدال نزدیکم.

وی همچین درباره جو رقابتها و شرایط آب و هوایی گفت: فکر می‌کردم جو بسیار سنگین باشد اما وقتی دیدم که بچه‌های ایران چطور مدال گرفتند و افتخار آفرینی کردند انگیزه گرفتم و خیالم راحت شد که من هم می‌توانم مثل سایر بچه‌ها موفق باشم و آب و هوا خوشبختانه چند روز است که خوب شده و امیدوارم فردا هم همین طور باشد و مشکلی به وجود نیاید.

خالوندی در ادامه رسیدگی مسئولان را بسیار عالی دانست و افزود: خوشبختانه شرایط و امکاناتی که در اختیارمان قرار گرفت خیلی خوب بود و مربیان هم خیلی زحمت کشیدند که از همه آنها تشکر می‌کنم.

وی در پایان از مردم ایران خواست تا برایش دعا کنند که بتواند آخرین مدال طلای انفرادی را برای کاروان پارالمپیک ایران به ارمغان بیاورد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.