نامزدهای پیروز و مغلوب قم در ایام سوگواری فاطمه زهرا(س) چه می​کنند؟/از حضور در بیوت مراجع تا ….

به گزارش خبرآنلاین، مشی علی لاریجانی در طول چهار سال ریاست بر مجلس هشتم همواره به عنوان نماینده قم، این بوده و هست که در مراسم​های مذهبی بیوت مراجع – همچون دهه​های محرم، شب​های قدر و …-  و مراسم​های ملی – همچون حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن- در این شهر حضور یابد و در کنار مردم حوزه انتخابیه اش باشد.

حجت​الاسلام رضا آشتیانی هم برگزار کننده مراسم سوگواری در هیات فداییان ولایت است که در مجتمع آموزش عالی امام خمینی قم برگزار می​شود. احمد امیرآبادی هم در مراسم​های عزاداری برخی مساجد شهر قم همچون مسجد فاطمیه(س) منطقه نیروگاه، مسجد ۱۴معصوم(ع) و مسجد امام رضا(ع) سخنرانی دارد.

علی بنایی نماینده قم در مجلس هشتم هم در مجتمع فرهنگی طلوع مهر قم که متعلق به اوست، مراسم عزاداری برگزار می​کند که آیت الله استادی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم سخنران آن است و بنایی هم روضه خوان این سوگواری است. محمد وکیلی و محسن عابدینی​پور دو نامزد مغلوب در انتخابات این دوره مجلس هم در شب​های مختلف در این مراسم حضور یافته​اند. علاوه بر اعضای جامعه اسلامی مدرسین، استاندار، شهردار، رئیس سازمان تربیت بدنی و برخی از اعضای شورای شهر و دیگر مسئولین قم نیز در این مراسم حضور داشته​اند.

اما برنامه مشخصی از سود دفتر مجتبی ذوالنور دیگر نامزد مغلوب نهمین دوره انتخابات مجلس، برای این ایام در استان قم اعلام نشده است.

/۲۹۲۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.