نتیجه آزمایش دوربین گالاکسی اس ۴ و آیفون ۵

۰۲خردادماه، آی تی ایران – بر اساس یک تست دوربین سامسونگ گالاکسی اس ۴ توانست دوربین آیفون ۵ را شکست دهد.

لابراتوار DxO یک نام تازه را به لیست بهترین دوربین‌های موبایل برگزیده است و امتیاز ۷۵ را برای موبایل گالاکسی اس ۴ اختصاص داده است در حالی که آیفون ۵ در تست این شرکت امتیاز ۷۲ را کسب کرده است.

به رغم این هنوز نوکیا ۸۰۸ پیورویو با ۷۷ امتیاز بهترین دوربین موبایل را در اختیار دارد هر چند از نظر سیستم عامل و کارکرد سریع دوربین اپل توانست آن گوشی را شکست دهد.

با شایعاتی که در مورد Eos Phone نوکیا انتشار یافته احتمالا ممکن است در آینده این گوشی که گفته می‌شود به سیستم عامل ویندوز فون مجهز است بتواند ترکیب سخت‌افزاری/نرم‌افزاری بهتری را با یک دوربین کارل سایز عرضه کند هر چند البته آیفون ۵ هم قطعا اخرین برگ اپل نیست.

دوربین‌های موبایل حالا به یک امکان اصلی در این دستگاه‌ها تبدیل شده‌اند و عملا توانسته‌اند بسیاری از مردم را از خرید و استفاده از دوربین کامپکت و حتی نیمه‌حرفه ای منصرف کنند.
تست آیفون ۵ و گالاکسی اس ۴ البته در شرایطی صورت گرفته که هنوز گوشی تازه اپل عرضه نشده است اما آیفون ۵ از پردازنده تصویر کوچکتری برخوردار است ولی در عین حال ثابت کننده تصویر ویدیویی بهتری دارد.

گالاکسی اس ۴ با دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اش بر اساس این تست از دوربین ۸ مگاپیکسلی آیفون ۵ عملکرد بهتری در تصویر و نور دارد هر چند این گوشی در نور کم نویز بسیاری در تصویر ایجاد می‌کند.

جدول امتیازات گالاکسی اس ۴ :


IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.