نخستین عکس بن افلک در نقش بتمن انتشار یافت

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

نخستین عکس از فیلم ˝بتمن علیه سوپرمن˝ انتشار یافت.به این ترتیب این فیلم کنجکاوی برانگیز در راس خبر های فیلم های نزدیک به اکران قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار هنرآنلاین ، زک اسنایدر کارگردان فیلم با انتشار یافتن عکسی سیاه و سفید از بن افلک در هیئت بتمن موج تبلیغاتی اولیه فیلم ” بتمن علیه سوپرمن” را دامن زد.این عکس هم اکنون یکی از پر بازدید ترین عکس های اینترنت شده است.

بازی در این نقش سبب شد بن افلک کارگردانی فیلم تازهش “زندگی شبانه” را به تعویق بیندازد.افلک ماه اوت قبل برای ایفای نقش بتمن در این فیلم برگزیده شد.این انتخاب سبب بروز واکنش های متضادی در میان کارشناسان و صاحب نظران سینما شد.اسنایدر همان زمان گفته بود: بتمن تازه با نقش آفرینی بن افلک اندکی مسن تر و عاقل تر است.

خود افلک هم در این باره گفته بود:به من گفتند مدتی به اینترنت سر نزنم.خیلی سخت بود.اما وقتی بعد از مدتی به اینترنت مراجعه کردم اولین واکنش به حضورم در این نقش این بود: نه!

زک اسنایدر برای انتخاب بازیگر سوپرمن هم از هنری کاویل استفاده کرد که پیش از این در فیلم ” مرد پولادین” نقش آفرینی کرده بود.از دیگر بازیگرانی که به این پروژه پیوستند می توان از گال گادوت ، جسی آیزنبرگ ،ری فیشر ، هالی هانتر ،کالان مالوی و تائو اوکاموتو نام برد.ضمن اینکه جرمی آیرونز هم جایگزین مایکل کین در نقش آلفرد پیشخدمت بتمن شده است.

افلک ،کاویل و گادوت در فیلم بعدی اسنایدر یعنی ” لیگ عدالت” که سال ۲۰۱۷ اکران می گردد هم حضور خواهند داشت.استودیوی برادران وارنر تولید کننده فیلم هم تاریخ ششم ماه مه ۲۰۱۶ را برای اکران فیلم ” بتمن علیه سوپرمن” اعلام کرده است.
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.