نقش خانواده در دفاع مقدس مغفول مانده است

نماینده ویژه رییس جمهور در ستاد راهیان نور

نماینده ویژه رییس جمهور در ستاد راهیان نور کشور با اشاره به نقش و جایگاه خانواده در دوران دفاع مقدس اظهارداشت: این نقش مغفول مانده است.

به گزارش سرویس سیاسی برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سیدجمال علی الحسینی در نشست مشترک دبیران شوراهای فرهنگی وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی که به میزبانی شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری و با محوریت موضوع خانواده برگزار شد، افزود: برنامه ریزان امور فرهنگی باید زوایای پنهان این بخش را آشکار سازند.

رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری نیز در این نشست با اشاره به آیات و احادیث، خانواده را در جامعه اسلامی رکن اصلی برشمرد و گفت: همه برنامه های فرهنگی و اجتماعی در جامعه باید با محوریت خانواده برگزار شود.

حجت الاسلام و المسلمین عباس امیری فر با بیان اینکه اصلاح نهاد خانواده، اصلاح جامعه است، افزود: در آموزه های اسلامی الگوهای موفقی در خصوص خانواده امن و سلامت وجود دارد که باید به صورت مصداقی برای آحاد جامعه و به ویژه خانواده بزرگ دولت بازنمایی و بازتعریف شود.

نماینده مرکز امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری نیز در این نشست پیشنهاد کرد به کمک شوراهای فرهنگی دستگاه ها، فیلم کوتاه سینمایی از خانواده موفق، امن و سلامت ایرانی-اسلامی تولید و به جامعه هدف ارایه شود.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.