نوکیا: ما برمی‌گردیم

۲۳م اسفند ،

فاوانیوز: گزارش‌های انتشار یافته در روزهای اخیر حاکی از آن است که بلک‌بری با گوشی هوشمند تازه خود موسوم به Z10 به بازار جهانی باز می‌گردد تا بار دیگر با بزرگانی چون سامسونگ و اپل رقابت کند. اما این روزها علاوه بر بلک‌بری شرکت نوکیا هم خود را آماده می‌کند تا هرچه سریع‌تر محبوبیت از دست رفته را باز گرداند.
 
به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایستنا؛ نوکیا که خود را برای عرضه گوشی هوشمند Lumia 920 آماده می‌کند در بیانیه‌ای به رقبای خود گفته است: “ما برمی‌گردیم” .
 
شرکت نوکیا که تا ۳ سال قبل حاکمیت بازار جهانی تلفن‌همراه را در دست داشت و با فاصله بسیار بسیار از نزدیک‌ترین رقبایش پیش‌رو بود، این روزها به یک شرکت ورشکسته تبدیل شده است که محبوبیتی بین کاربران ندارد و درعوض دو اندروید و iOS توانسته‌اند سهم آن در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند را بگیرند.
 
این طور که شرکت تحقیقاتی IDC در آخرین گزارش خود اعلام کرده است، شرکت نوکیا در سال ۲۰۱۰ میلادی صاحب ۴۰ درصد بازار جهانی گوشی‌های هوشمند بوده است که تنها پس از گذشت ۱۸ ماه این شرکت فنلاندی دوسوم سهم خود در بازار جهانی را از دست می‌دهد و این روند به‌گونه‌ای دنبال می‌شود که در پایان سال ۲۰۱۲ میلادی نوکیا تنها صاحب ۳ درصد بازار جهانی گوشی‌های هوشمند بوده است.

فاوا نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.