هدف اصلاح‌طلبان از مطرح‌کردن کاندیداتوری خاتمی چیست؟

۰۳م آذر ،

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: انقلاب اسلامی مسیر بازگشت به نقاط قبل را طی نمی‌کند و اشخاصی که مجددا کاندیداتوری خاتمی را مطرح می‌کنند قطعا به دنبال هموار کردن مسیر برای بازگشت ضدانقلاب و مخالفین می باشند.

حمیدرضا ترقی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران در واکنش به اظهارات برخی چهره‌های اصلاح‌طلب که بر ضرورت کاندیداتوری خاتمی تاکید دارند و وی را برطرف‌کننده مشکلات کشور می‌دانند، اظهار داشت: دولت اصلاحات در طول سال‌های ۷۶ تا ۸۴ نشان داد که از مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی و  امام خمینی(ره) خارج شده است و سکولاریسم به آن نفوذ کرده بود.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: دولت اصلاحات توجهی به حل مشکلات مردم نداشت و اقدام مثبتی نیز در راستای ارتقا سطح درآمد فقرا و محرومین انجام نداد.

وی در ادامه با بیان اینکه دولت اصلاحات نوعی وادادگی سیاسی را در پیش گرفته بود، افزود: عملکرد دولت خاتمی بر کسی پوشیده نیست و اصلاح‌طلبان نیز نمی‌توانند وی را به عنوان منجی مطرح کنند.

ترقی تاکید کرد: انقلاب اسلامی مسیر بازگشت به نقاط قبل را طی نمی‌کند و اشخاصی که مجددا کاندیداتوری خاتمی را مطرح می‌کنند به دنبال هموار کردن مسیر بازگشت ضدانقلاب و مخالفین کشور می باشند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی خاطر نشان کرد: ملت ایران از راه انقلاب اسلامی هیچ‌گونه عقب‌گردی نخواهد داشت.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.