هزینه گیجه کننده اجاره یک شب ویلا در شمال

اجاره یک شب ویلا در محدوده شهر نور در شب های غیر تعطیل بین ۶۰ تا ۷۰ هزار تومان است. این رقم در شب های تعطیل که مشتریان بیشتری وجود دارد بسته به نوع امکانات به بالای ۱۰۰ هزار تومان هم می رسد.

— – — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – —

هفت صبح: این روزها با فرا رسیدن فصل تابستان تعداد سفرهای داخلی و خارجی افزایش یافته است. تورهای مسافرتی رونق گرفته اند و تعداد مراجعین آژانس های مسافرتی هم بالا رفته است. با این همه یک مشکل عمده برای مسافران وجود داردو آن هم بالا رفتن قیمت تورهای خارجی به دلیل گران شدن نرخ ارز است. در این شرایط خیلی از مردم سفرهای داخلی را ترجیح می دهند و جاهایی مثل شمال کشور جمعیت بیشتری به خود می بینند. این مسئله باعث رونق گرفتن بازار ویلاهای اجاره ای در این خطه است.

اگر از جاده کناره دریای خزر حرکت کنید به وفور بومی هایی را می بینید که تابلوهای کرایه ویلا و خانه در دست دارندو چشم انتظار مسافران ایستاده اند. تهرانی هایی که از جاده هراز به شمال سفر می کنند عمدتا مسیر محمود آباد تا نور را طی می کنند و در یکی از شهرهای این منطقه ساکن می شوند. قیمت اجاره ویلا در این شهرها که به ساحل نزدیک تر هستند نسبت به شهرهایی مثل آمل که از دریا دور هستند گران تر است.

اجاره یک شب ویلا در محدوده شهر نور در شب های غیر تعطیل بین ۶۰ تا ۷۰ هزار تومان است. این رقم در شب های تعطیل که مشتریان بیشتری وجود دارد بسته به نوع امکانات به بالای ۱۰۰ هزار تومان هم می رسد. البته ویلاهای کنار ساحل نسبت به خانه های سمت مقابل قیمت بیشتری دارند.

در محدوده آمل و قبل از محمود آباد قیمت ها معمولا زیر ۵۰ هزار تومان تعیین می شود. تهرانی هایی که از سمت جاده چالوس به سمت شمال حرکت می کنند هم معمولا سمت متل قو و نمک آبرود و … ویلا اجاره می کنند که کمی قیمت ها از طرف دیگر بالاتر است. اجاره یک ویلای لب دریا در سلمانشهر شبی ۱۲۰ هزار تومان آب می خورد.

البته همه اینها به دلیل اینکه هیچ نظارتی بر قیمت ها وجود ندارد و هیچ ارگان یا سازمان مرجعی برای کنترل قیبمت ها وجود ندارد و ممکن است این قیمت ها بالاتر یا پایین تر هم باشد. کسانی که بخواهند پول کمتری بپردازند معمولا از پلاژها و سوئیت های دولتی می توانند استفاده کنند که هر چند قیمت کمتری دارند اما از نظر امکانات چنگی به دل نمی زنند. مثلا در یک پلاژ لب دریا با قیمت ۳۰-۲۰ هزار تومان ممکن است مجبور شوید بدون کولر و یا یک پنکه معمولی گرمای تابستان را تحمل کنید. بعضی از مردم هم ترجیح می دهند در جنگل نور و سی سنگان یا حتی پارک های سطح شهر کمپ بزنند و شب را در چادرهای مسافرتی سپری کنند.

طبقه بندی: اخبار مهم   |   تعداد بازدید: ۳ نفر   |   تاریخ انتشار: شنبه ۲۴ تیر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , اجاره ویلا در شمال, اجاره یک شب ویلا در شمال, شمال


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.