همایش «یک دقیقه تا موفقیت» در فرهنگسرای بهمن

همایش «یک دقیقه تا موفقیت» در فرهنگسرای بهمن

جام جم آنلاین: کتابخانه شهید فهمیده، همایش یک دقیقه تا موفقیت را ویژه کنکوری های سال ٩١، فردا یکشنبه چهارم تیرماه در فرهنگسرای بهمن برگزار می کند.

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای بهمن، کتابخانه شهید فهمیده این فرهنگسرا، همایش «یک دقیقه تا موفقیت» را ویژه کنکوری های سال ٩١، روز یکشنبه چهارم تیرماه ساعت ١٧ در تالار مبارک فرهنگسرای بهمن برگزار می کند.

این همایش با هدف کاهش استرس در کنکوری ها، ارتقای سطح آگاهی دانش آموزان و آموزش صحیح استفاده از زمان در برنامه ریزی کارهای روزانه به ویژه در برنامه ریزی مطالعه در قالب مشاوره و کارگاه با حضور اساتید مجرب برگزار می شود.

در این همایش، مباحث بررسی عوامل موفقیت، برنامه ریزی اتمام دروس در مدت زمان باقیمانده، چگونگی شرکت در آزمون، نکات لازم در جلسه کنکور، راه های تقویت انگیزه، شیوه های غلبه بر استرس، چگونگی تنظیم ساعات مطالعه در مدت زمان باقیمانده، چگونگی ساعات تنظیم وقت در جلسه کنکور، راه های ارتقای رتبه در کنکور، بایدها و نبایدهای شب امتحان و تغذیه کنکور مورد بررسی قرار می گیرد.

کتابخانه شهید فهمیده، به عنوان بزرگترین کتابخانه عمومی جنوب شهر، سهم عظیمی در پذیرش و ارایه خدمات به اعضای خود دارد و هر ساله در ایام نزدیک به کنکور سراسری، همایش های مشابه ای را برگزار می کند و امسال این همایش را با دعوت از اساتید مجرب با هدف بیان تازه ترین دستاوردهای علمی برای موفقیت در کنکور برگزار می کند.

علاقه مندان می توانند از طریق شماره تلفن ۵۵۰۵۸۴۳۷ در این برنامه نام نویسی کنند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.