همه آسیا درخشش دلاوران نوجوان ایران را دیدند غیر از ما/ ممنون از مسئولان ورزش سیما!/صعود به جام جهانی با ۵ تایی کردن استرالیا – اخبار ورزشی

به گزارش خبرآنلاین ؛ شیربچه های تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران درحالی توانستند در کمتر از یک نیمه دو گل به استرالیا بزنند که تلویزیون ملی ایران همزمان اقدام به پخش بازی والیبال نوجوانان کرده بود.
 

 
 

تا این بازی را که در چند کیلومتری ورزشگاه آزادی برگزار می شد را روی آنتن نبرند. شاگردان علی دوستی مهر با این بازی دلنشین مجوز صعود به جام جهانی را بدست آوردند. این دومین بار است که علی دوستی توانست با شاگردانش به جام جهانی صعود کند و کفاشیان این افتخار را بدست آورد که باری دیگر به لطف دوستی ، جهانی شد. در روزهایی که مردم ایران از بازی های کسل کننده لیگ و تیم ملی به تنگ آمده اند ، تیم ملی در همان نیمه اول با دو گل عزت اللهی و کرم لاچب، توانست در یک قدمی صعود به جام جهانی قرار بگیرد.نیمه دوم هم برتری از آن شیر بچه های ایران بود.با این تفاوت که در این نیمه شاگردان دوستی سه بار دیگر دروازه حریف خود را باز کردند و یک صعود پر گل را جشن گرفتند.گلهای تیم ایران را در نیمه دوم محمد رضا بازاج ،کرم لاچب و ریگی به ثمر رساندند.این اتفاق در حالی افتاد که نهایت تلاش استرالیایی ها در این نیمه فقط یک بار باز کردن دروازه ایران بود که در آخرین دقایق این بازی به ثمر رسید.آنتانیو زننده این گل برای استرالیایی ها بود.


 

این بازی مثل همه بازی های دیگر تیم نوجوانان ، روی آنتن  شبکه ۳ نرفت . این بار که آنها مشکلی هم برای پخش بازی نداشتند ، بازی را از شبکه ورزش روی آنتن بردند تا جمع کثیری از ملت ایران زیباترین نمایش ملی چند ساله اخیر فوتبال ایران را از دست بدهند. مسابقه ای که همزمان از همه شبکه های عربی روی آنتن رفته بود.
 


 

برای تماشای این بازی و حمایت از ملی پوشان نوجوان ، بازیکنان استقلال به ورزشگاه رفته بودند ، هادی ساعی هم در ورزشگاه حضور داشت و البته خیلی دیگر از چهره های سرشناس ورزش کشور اما خبری از جمعیت زیاد در استادیوم و پخش زنده بازی نبود تا حسرت دیدن یک فوتبال ناب ایرانی بعد از این بازی به دل خیلی از ایرانی ها بماند.

۴۱۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.