هیچ کس مانند سلیمانی قادر به کنترل اوضاع جنگی در عراق نیست

گردآوری توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز

کد مطلب : ۱۷۱۷۴۲

هیچ کس مانند سلیمانی قادر به کنترل اوضاع جنگی در عراق نیست

اظهار‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نظر خبرنگار اسراییلی در مورد سردار سلیمانی:

هیچ کس مانند سلیمانی قادر به کنترل اوضاع جنگی در عراق نیست

سلیمانی، یک قهرمان ملی است

خبرگزاری ممتاز: یک خبرنگار اسراییلی در اظهار نظری به بیان نفوذ و قدرت سردار قاسم سلیمانی پرداخته است.

پنجشنبه ۱۳ آذر – ۱۰:۵۲

به گزارش ایمنا، روزنامه الاخبار چاپ بیروت ضمن اشاره به اظهارات یک خبرنگار اسراییلی در خصوص سردار سلیمانی نوشت: ” یوناتان کوهین”، خبرنگار اسراییلی بر این باور است که دستگاه‌های اطلاعاتی غرب و در رأس آنها آمریکا از سالها پیش شخصیت و اقدامات سردار سلیمانی را تحت نظر داشته‌اند که این مسئله بیانگر نقش و جایگاه کلیدی این سردار ایرانی است.
تحلیل‌گر این روزنامه اعتقاد دارد که شاید این جمله “یوناتان کوهین”، خبرنگار اسراییلی دیدگاه اسراییل درباره قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس ایران را به تصویر می‌کشد.
کوهین ضمن تلاش برای آشنا ساختن مخاطبان با سردار سلیمانی، به جایگاه سلیمانی در بین مردم ایران اشاره می‌کند و می‌‌گوید: بعد از اینکه وی از ایران در برابر هجوم عراق دفاع و با تجارت مواد مخدر در این کشور مبارزه کرد، به قهرمانی ملی تبدل شد و اکنون نیز با حضور در خط مقدم جنگ علیه داعش بر محبوبیت خود افزوده است.
به گفته کوهین، با وجود روابط بدی که بین سلیمانی و غرب وجود دارد، غرب می‌داند که هیچ کس مانند سلیمانی قادر به کنترل اوضاع جنگی در عراق نیست و شاید آمریکایی‌ها چاره ای جز درخواست کمک از ایرانی ها نداشته باشند.
کوهین در پایان و با اشراه به سیاست‌های اسراییل در منطقه و در قبال بزرگترین متحد خود می‌گوید: تل آویو در خصوص راهبرد آمریکا درباره عراق، تردید دارد و نتیجه بخش بودن آنها را قطعی نمی‌داند.
۱۴/

Share/Save/Bookmark

– .

خبرگزاری ایمنا – آخرین عناوین سیاسی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.