واکنش توپچی‌ها پس از شکست برابر بایرن‌مونیخ

۰۲م اسفند ،

بازیکنان آرسنال با وجود شکست برابر بایرن‌مونیخ در ورزشگاه امارات به صعود خود امیدوار می باشند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، شاگردان آرسن ونگر در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نمایش ضعیفی داشتند و با نتیجه ۳ بر یک برابر بایرن تن به شکست دادند تا کارشان برای صعود به مرحله بعد بسیار سخت شود. بازیکنان

آرسنال پس از این شکست تحقیرآمیز واکنش‌های متفاوتی داشتند.

لوکاس پودلسکی که تک گل توپچی‌ها را در این دیدار به ثمر رساند، خط دفاعی تیمش را مسئول این شکست دانست. این مهاجم آلمانی که سابقه حضور در بایرن‌مونیخ را هم دارد، گفت: “نتیجه گویای قدرت بایرن‌مونیخ است. آنها در ۳۰ دقیقه ابتدایی فشار آوردند و دو گل به ثمر رساندند. در نیمه دوم تلاش کردیم تا نتیجه را برگرداندیم. چند فرصت خوب گلزنی را خلق کردیم اما متاسفانه نتوانستیم بازی را به تساوی بکشانیم و این بایرن‌مونیخ بود که گل سوم را به ثمر رساند.”

او افزود: “نمایش خوبی نداشتیم. بعد از خوردن گل دوم تمرکز خود را از دست دادیم. با این نتیجه کار ما در بازی برگشت بسیار سخت شده است؛ چرا که باید در آلیانس‌آره‌نا سه گل به بایرن‌مونیخ بزنیم و این هرگز آسان نیست. مطمئنا با دریافت چنین گل‌های بچگانه‌ای کاری از پیش نخواهیم برد. مدافعان مسئول شکست برابر بایرن‌مونیخ بودند.”

جک ویلشر، هافبک آرسنال پس از پایان بازی در گفت‌وگو با پایگاه اینترنتی اتحادیه فوتبال اروپا به حمایت از آرسن ونگر پرداخت و بازیکنان را مسئول این شکست سنگین دانست: “ونگر مسئول این شکست نیست؛ چرا که او وظیفه خود را به بهترین شکل انجام داد. او قبل از بازی مدافعان را از اشتباه بر حذر داشت ولی ما دستورات تاکتیکی او را اجرا نکردیم و بازی را بسیار بد آغاز کردیم. بازیکنان مسئول این شکست می باشند. ونگر ۱۶ سال است که در آرسنال مربیگری می‌کند. کارنامه او نشان می‌دهد که چه مربی بزرگی است. امیدوارم که رسانه‌ها او را مسئول این شکست ندانند؛ چرا که این بازیکنان بودند که دستورات تاکتیکی او را رعایت نکردند.”

هافبک ملی‌پوش آرسنال با وجود این شکست خانگی به صعود از این مرحله امیدوار است: “به خوبی می‌دانیم که باید در دیدار برگشت ۳ گل به ثمر برسانیم. پتانسیل لازم برای این کار را داریم. تنها به تمرکز و جلوگیری از اشتباه‌های بچگانه نیاز داریم. در آلیانس‌آره‌نا اعتبار خود را برخواهیم گرداند.”

اولیویه ژیرو، مهاجم فرانسوی آرسنال هم همچون ویلشر تیمش را حذف شده نمی‌داند: “بله، با سه گل تن به شکست دادیم اما هنوز چیزی تمام نشده است. همه قدرت آرسنال را در بازی برگشت خواهند دید. مطمئنا کار آسانی در آلیانس‌آره‌نا نخواهیم داشت. بایرن خط دفاعی قوی دارد اما ما در خط حمله بازیکنانی را در اختیار داریم که می‌توانند این خط دفاعی را به زانو درآورند.”

او افزود: “در نیمه دوم نمایش خوبی داشتیم اما متاسفانه گل سوم آنها در زمان نامناسبی به ثمر رسید. در آستانه زدن گل تساوی بودیم که دوباره غافلگیر شدیم. الان دیگر چیزی برای از دست دادن نداریم و برای زدن سه گل به آلیانس‌آره‌نا می‌رویم.”

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.