واکنش وزارت امور خارجه به کشتار مسلمانان میانمار را خواستاریم

سخنگوی جنبش عدالت خواهی دانشجویی گفت: برخی رسانه‌ها و وزارت امور خارجه در پیگیری کشتار مسلمانان میانمار ضعیف عمل کرده‌اند.

مهدی خوجگی سخنگوی جنبش عدالت خواهی دانشجویی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه ممتاز نیوز،   با بیان اینکه “سازمان ملل را به رسمیت نمی شناسیم”، گفت: سازمان ملل با عملکرد خود ثابت کرده که برآمده‌ دست مستکبران و یا به قولی همان “یک درصدی‌ها” است.

وی حمایت سازمان ملل متحد از مردم مظلوم منطقه و به خصوص مردم مسمان میانمار را غیرقابل انتظار خواند و افزود: ما با تجمع مقابل دفتر سازمان ملل به مجامع به اصطلاح حامی حقوق بشر می‌گوییم که شعارهای انسان دوستانه را کم کرده و قدری در این زمینه عمل کنید.

سخنگوی جنبش عدالت خواهی دانشجویی ضمن انتقاد از عملکرد برخی رسانه‌ها و وزارت امور خارجه در پیگیری ناموفق کشتار بی‌رحمانه مردم مسلمان میانمار، اظهار داشت: رسانه ها در مورد بازتاب این فجایع قدری کوتاهی کرده‌اند. لذا تشکل‌های دانشجویی و سازمان‌های مردم دست به اعتراض مقابل دفتر سازمان ملل زدند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم با پیگیری مناسب از سوی دستگاه دیپلماسی، ظلم روا شده بر مسلمانان میانمار به پایان یابد و این امر همکاری مجامع بین المللی را می طلبد.

انتهای پیام/ر


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.