ورود ۳۰ هزار هوادار سرخابی به ورزشگاه

۳۰م دیماه ،

ممتازنیوز: هفتاد و ششمین شهرآورد پایتخت در حالی از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که تا ساعت ۹ صبح حدود ۳۰ هزار نفر از تماشاگران استقلال و پرسپولیس با تهیه بلیت وارد ورزشگاه شده‌ و اکثر آنها در طبقه اول مستقر شده‌اند.

به گزارش مهر، هفتاد و ششمین رویارویی تیم‌های استقلال و پرسپولیس که به دربی تهران مشهور است، از ساعت ۱۵ امروز جمعه ششم بهمن‌ماه در ورزشگاه آزادی تهران آغاز می‌شود که بعضی از حواشی این بازی را در زیر می‌خوانید:

* ساعت ۶ صبح امروز درحالی درب‌های ورزشگاه آزادی باز شد که بیش از ۵ هزار نفر خارج در قرار داشته و برای خرید بلیت به گیت‌ها هجوم بردند، البته بسیار زود این مشکل برطرف شد.

* عوامل امنیتی با استقرار نیروهای خود در بخش‌های مختلف ورزشگاه، نظم خوبی را خارج و روی به سکوها ایجاد کردند و شرایط را برای خرید آسان بلیت توسط هواداران دو تیم فراهم کردند.

* از ساعت ۸:۳۰ صبح درحالیکه حداقل ۵ سکوی طبقه پائین خالی است، بلیت این طبقه به پایان رسید و گیت‌های بلیت فروشی تنها بلیت ۳ هزار تومانی برای طبقه‌ بالا  را در اختیار تماشاگران قرار می‌دادند.

* درگیری تماشاگران از همان بدو ورود به ورزشگاه آغاز شد، درگیری‌های لفظی که همراه با شعارهای غیر فرهنگی علیه تیم، مدیر، مربی و بازیکنان حریف بود.

* ساعت ۹ صبح تقریبا یک پنجم طبقه پائین ورزشگاه و بعضی از سکوهای طبقه دوم پر شد و جمعیت حاضر در ورزشگاه به حدود ۳۰ هزار نفر رسید.

* فروش پرچم و لباس‌های دو تیم سرخابی در خارج ورزشگاه بیش از همه چیز مشهود بود به نحوی که لباس‌های این دو تیم به یک دهم قیمت عرضه شده در فروشگاه‌های مجاز، به فروش می‌رسید.

* ماموران اداره راهنمایی و رانندگی بیش از ۳۰ خودرو که در حاشیه ورودی ورزشگاه قرار داده شده بود، را با جرثقیل‌های مخصوص به پارکینگ منتقل کردند.

*  کمبود بلیت در دربی ۷۶ به نحوی است که نماینده بازیکنان پرسپولیس برای تهیه بلیت به ورزشگاه آمد اما تا لحظه مخابره خبر به غیر بلیت طبقه دوم، بلیتی را نتوانست تهیه کند.

* برخلاف بازی‌های قبل اجازه ورود ماشین خبرنگاران به پارکینگ مجاور تونل ورودی ورزشگاه داده نشد و به خبرنگاران تاکید شده ماشین خود در پارکینگ نزدیک درب غربی پارک کنند که فاصله بسیاری با ورودی ورزشگاه دارد.


..
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.