«یک دقیقه و یازده ثانیه» در فرمت سینمایی

جام جم آنلاین: بازیگر فیلم تلویزیونی «یک دقیقه و یازده ثانیه» عنوان کرد: به نظر من این فیلم به لحاظ چینش حرفه‌ای عوامل سازنده و ساختار جذابش قابلیت تبدیل شدن به فرمت سینمایی را نیز دارد.

شقایق فراهانی در گفتگو با سیمافیلم با بیان این مطلب درباره نقشش افزود:  زمانی که فیلمنامه را خواندم به این نتیجه رسیدم که شخصیت ها در عین موجز بودن به درستی تعریف شده اند و در قصه جای گرفته اند، به همین دلیل داستان به شدت برایم دلنشین بود.

فراهانی اذعان داشت: همکاری با مصطفی رزاق کریمی به عنوان یکی از متبحرترین فیلمسازان این کشور اتفاق خوبی برای من است و تصور می کنم «یک دقیقه و یازده ثانیه» یکی از خوب ترین آثار اجتماعی مرکز سیمافیلم است.

وی افزود: علیرضا شجاع نوری و هومن کیایی بازیگرانی هستند که من در این فیلم بیشترین فصل مشترک را با آنها دارم و معتقدم یک کار تیمی خوب و منسجم است.

بنا بر این گزارش در خلاصه داستان « یک دقیقه و یازده ثانیه » آمده است : در یک مجتمع بزرگ آپارتمانی، آدم هایی در طبقات مختلف در حال حرف زدن با تلفن هستند که ناگهان خط‌ ها روی هم می‌افتند و آنها می‌توانند صدای دیگران را که در همان لحظه در حال مکالمه هستند بشنوند. این اتفاق یک دقیقه و یازده ثانیه طول می‌کشد و در این فاصله آنها … .

شقایق فراهانی در این فیلم نقش مادری را بازی می کنم که فرزندش مبتلا به بیماری کلیوی است او هزینه درمان را فراهم می کند اما … .

مرتضی رزاق کریمی «یک دقیقه و یازده ثانیه» را در گروه معارف ، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مرکز سیمافیلم تهیه می کند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.