پایان هفته اول لیگ برتر بسکتبال با صدرنشینی دانشگاه آزاد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ سهشنبه ۱۶آبان۹۱،

147-4.JPG

هفته اول لیگ برتر بسکتبال ایران با پیروزی و صدرنشینی دانشگاه آزاد به پایان رسید.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در آخرین مسابقه از هفته اول لیگ برتر بسکتبال و تیم دانشگاه آزاد و نفت سپاهان به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت دانشگاه آزاد با نتیجه ۹۶ بر ۵۹ به پیروزی رسید.

در این مسابقه دانشگاه آزاد که تیمی جوان دارد و با هدایت مهران شاهین طبع این فصل را آغاز نموده است با عملکرد بازیکنان جوانش چون محمد جمشیدی و صالح فروتن توانست در کوارتر اول ۲۱ بر ۲۰ به پیروزی برسد.

کوارتر دوم توپ و میدان در اختیار دانشگاه آزاد بود و این تیم توانست در امتیاز آوری و دفاع موفق باشد و کوارتر دوم را ۲۴ بر ۸ به پایان رساند.

نیمه دوم مسابقه نیز با برتری دانشگاه آزاد که در این مسابقه مهمان بود ادامه پیدا نمود و فاصله به بیش از ۲۰ امتیاز نیز رسید و در حالی که دانشگاه ۶۵ بر ۴۱ پیش بود در کوارتر سوم ۲۰ بر ۱۳ به پیروزی رسید.

نفت سپاهان که تیمی تازه تاسیس است و در یک هفته مانده به آغاز لیگ کارش را آغاز نمود در کوارتر پایانی نیز اسیر جوانان دانشگاه آزاد بود. این کوارتر نیز با نتیجه قاطع ۳۱ بر ۱۸ به سود شاگردان مهران شاهین طبع به پایان رسید تا این تیم تهرانی نیز فصل تازه را با برد ۹۶ بر ۵۹ به پایان برساند.

به گزارش تفسیری ایسنا، پیش از این دیدار مهرام برابر استقلال زرین قشم به پیروزی رسید، پتروشیمی توانست شهرداری گرگان را شکست دهد، صنایع ماهشهر از سد بندرکنگ گذشت و فولاد ماهان برابر همیاری زنجان به پیروزی رسیده بود.

جدول رده بندی در پایان هفته اول لیگ برتر به شرح زیر است:

۱٫دانشگاه آزاد

۲٫پتروشیمی

۳٫مهرام

۴٫فولاد ماهان

۵٫صنایع ماهشهر

۶٫بندر کنگ

۷٫همیاری زنجان

۸٫استقلال زرین

۹٫شهرداری گرگان

۱۰٫نفت سپاهان

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.