پخش ۱۶۰ هزار تن آسفالت در مناطق ۱۲ گانه کرج

اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج از پخش ۱۶۰ هزار تن آسفالت جهت اجرای عملیات روکش آسفالت طی ماه های اخیر در مناطق ۱۲ گانه کرج خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران اصغر کمالی زاده با اعلام این خبر افزود: اجرای این عملیات به اهتمام نیروهای اجرایی طی ماه های اخیر در سطح مناطق ۱۲ گانه اجرایی شد.
وی رفع معضل آسفالت معابر کرج را امری مهم و ضروری ذکر کرد وبا بیان اینکه تحقق این مهم از مهمترین اولویت های مدیریت شهری است اظهار داشت: اجرای این طرح در کرج به صورت جامع و کامل نیاز به توزیع روزانه دو هزار تن آسفالت دارد و مدیریت شهری کرج نیز به منظور تامین و انجام این طرح اقدامات متعددی را به انجام رسانده که راه اندازی کارخانه آسفالت اهم این اقدامات است.
معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج برنامه ریزی و اولویت بندی اجرای عملیات های عمرانی در سطح مناطق را یادآور شد و گفت: بخش آسفالت در معابر و خیابان های سطح شهر بر اساس نیاز مناطق مختلف به آسفالت صورت می گیرد که در این راستا برای توزیع روزانه بیش از دو هزار تن آسفالت در سطح معابر و خیابان های کرج برنامه ریزی شده است.
وی با بیان اینکه توزیع آسفالت در مناطق پر تردد اولویت اصلی توزیع و پخش آسفالت است خاطرنشان کرد: عملیات آسفالت معابر این کلان شهر طبق استانداردهای موجود و با رعایت دستور العمل ها و شرایط اجرایی بر اساس اولویت های پیش بینی شده با هدف تسهیل در عبور و مرور و تردد شهروندان در معابر اصلی صورت می گیرد./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.