پدر یکی از کاندیداهای انتخابات را بیشتر بشناسید/تصاویر

۱۰اردیبهشت،

یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در خصوص پیشنهاد پدرش گفت: پدرم همواره به من پیشنهاد می‌کرد تحت هیچ شرایطی دست از پیروی و حمایت از آقا بر ندارم.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،‌ صادق نیکو در وبلاگ شخصی‌اش نوشت: حسین زاکانی، پدر علیرضا زاکانی از پیشکسوتان و داوران کشتی شهرری در سال ۱۳۰۹ در شهر ری متولد شد. وی از هم دوره‌ای‌‌های مرحوم تختی بود و تا سال قبل همه ساله زینت‌بخش مراسم بزرگداشت جهان پهلوان تختی بود.

مسئولیت ۳۰ سال برگزاری مراسم مرحوم تختی نشان دهنده علاقه مرحوم زاکانی به پهلوان تختی بوده است. وی همچنین اولین داور بین اللملی کشتی شهرری و اولین داوری بود که به مسابقات بین المللی اعزام شد. اما در کنار این نکات، پیر غلامی اهل بیت و سابقه حضور در جنگ تحمیلی از نقاط درخشان زندگی پهلوان زاکانی بوده است.

علیرضا زاکانی در رابطه با پدرش میگوید: «وی با مرحوم تختی هم دوره بود و خاطرات بسیار شیرینی از ایشان داشت. بعد از انقلاب همه ساله مسئولیت سالگرد جوان پهلوان تختی با مرحوم پدرم بود.»

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوی در خصوص پیشنهاد پدرش گفت: پدرم همواره به من پیشنهاد می کرد تحت هیچ شرایطی دست از پیروی و حمایت از آقا بر ندار.

سال قبل نیز اولین دوره مسابقات کشتی آزاد جام فجر که به یادبود زنده یاد حسین زاکانی در شهرری برگزار شده بود. گفتنی است عضویت در کمیته فنی کشتی پهلوانی از آخرین سمت های این رزمنده دفاع مقدس بوده است.

حسین زاکانی اردیبهشت سال ۹۰ به خاک سپرده شد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.