پرتصادف ترین محور کشور

پرتصادف ترین محور کشور

عصرخودرو : جاده های استان قزوین به علت قرار گرفتن در مسیر استانهای شمالی و غربی و نیز مرکزی و جنوبی از پرتردد ترین کریدور های ارتباطی کشور به ویژه در ایام نوروز است .

به نقل از واحد مرکزی خبر ، یکی از آزاد راههای مهم کشور که قسمتی از آن درمحدوده جغرافیایی استان قزوین واقع شده ، آزاد راه قزوین – کرج است که از ویژگیهای مهم آن اتصال پایتخت به شمال ، ‌شمالغرب و غرب کشور است و تهران را به ۱۲ استان متصل می کند.
از دیگر ویژگیهای این آزاد راه ، اعلام آن به عنوان پرتصادف ترین محور کشور و علت آن تردد خودروهای سنگین پس از شهر کرج در این محور است .

رئیس پلیس راه قزوین این نکته را تایید کرد و گفت : بزرگراه کرج – قزوین معمولاً بیشترین تخلفات رانندگی و بیشترین تصادفات را در بین دیگر محورهای کشور داشته است و از علل این امر تفکیک نشدن خودروهای عبوری است که تمام وسایل نقلیه اعم از سبک و سنگین از این محور عبور می کنند.

سرهنگ حسینی افزود : هم اکنون اتوبوسهای مسافربری و خودروهای سبک و سنگین از این محور عبور می کنند که عبورکامیون ،  این محور را پر خطر کرده است.

رئیس پلیس راه  قزوین ساخت لاین جداگانه برای عبور کامیون در این آزاد راه  را ضروری دانست و گفت : سرعت غیرمجاز و رعایت نکردن فاصله مجازدر این محور ازجمله تخلفات شایع است.

سه شنبه ۱۳ تیر   ۲۰:۱۶


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.