پرداخت خسارت برای تاخیر در تحویل گرند ویتارا از سوی ایران خودرو

پرداخت خسارت برای تاخیر در تحویل گرند ویتارا از سوی ایران خودرو

عصر خودرو : ایران خودرو درباره تاخیر در تحویل سوزوکی گراند ویتارا توضیح داد.

به نقل از خبر آنلاین تعدادی از کاربران خبرآنلاین از تاخیرهای زیاد در تحویل خودروی گراند ویتارا از سوی ایران خودرو شکایت و گله کردند که روابط عمومی ایران خودرو جوابیه ای صادر کرد.
بابک آبادیان در این باره نوشته است: حدود ۳ ماه پیش شرکت ایران خودرو مبلغ ۶۰میلیون تومان پول از بابت یک دستگاه ماشین سوزاکی ویتارا کلاس ۸ از اینجانب دریافت نموده است ولی هنوز هیچگونه اقدامی از بابت تحویل ماشین به اینجانب وسایر افراد انجام نمی دهد خواهشمندیم پیگیری نمایید.
همچنین حسین نوشته است: سلام علیکم امسال که به فرموده رهبر معظم سال تولید ملی می باشد شرکتهای خودروسازی هیوندایی و کیاموتورز گوی سبقت را از ایران خودرو ربوده اند چندین ماه است که منتظر ثبت نام گرند ویتارا نشستیم که نشد گفتیم ۲۰۷ میخریم که اون هم نشد اما تا دلتان بخواهد سراتو کوپه و i30 با شرایط فوق العاده راحت عرضه شد.
اما پاسخ ایران خودرو درباره تاخیر در تحویل سوزوکی گراند ویتارا به این شرح است؛
پیرو نامه پیام مردمی درخصوص تأخیر در تحویل خودروی گراند ویتارا موارد زیر جهت استحضار و صدور دستور مقتضی تقدیم حضورتان می‌گردد.
۱٫ با توجه به سونامی اخیر در کشور ژاپن، تأمین به موقع قطعات خودرو گراندویتارا از سوی شرکت سوزوکی (شریک بین‌المللی ایران خودرو) با مشکل روبرو شده است، از این رو تولید و تحویل این خودرو توسط شرکت ایران‌خودرو با کمی تأخیر انجام می‌پذیرد.
۲٫ ایران خودرو تمهیداتی اتخاذ کرده که از ماه‌های آینده تولید و تحویل خودرو طبق برنامه زمان‌بندی‌شده صورت گیرد.
۳٫ ایران‌خودرو در راستای تکریم مشتریان و صیانت از حقوق آنان، خسارت تأخیر در تحویل خودو را به مشتریان پرداخت می‌کند.
۴٫ قطعات خودرو سوزوکی از منبع اصلی و با کیفیت و ایمنی بالا به صورت سی کی دی تأمین می‌شود.

سه شنبه ۶ تیر   ۱۴:۵۸


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.