پرسپولیس به دنبال پایانی خوش در نیم فصل اول

۱۱م آذر ،

دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی می‌تواند برای مانوئل ژوزه و شاگردانش حسن ختام خوبی در پایان نیم‌فصل اول باشد.

به گزارش خبرنگارممتازنیوز، پرسپولیس در لیگ دوازدهم حرفه‌ای مشکلات بسیاری داشت و حواشی ریز و درشت اطراف ژوزه و شاگردانش بود. در این مدت پرسپولیس نتایج ضعیفی کسب کرد و همواره در پایین جدول قرار داشت و هرگز نتوانست در حد نام و اعتبار خودش ظاهر شود. پرسپولیس در این فصل برخلاف قبل نه تنها مشکل مالی نداشت بلکه ستاره‌های بسیاری را هم به خدمت گرفت اما در نهایت نتیجه نگرفت و نتوانست انتظارات هوادارانش را برآورده کند.

اتفاقات بد نیم فصل اول به یک حسن ختام خوب نیاز دارد. پرسپولیس که در هفته‌های اخیر با پیروزی مقابل پیکان و ذوب‌آهن در ورزشگاه آزادی و تساوی برابر ملوان در انزلی نشان داده که به وحدت تاکتیکی رسیده و در مسیر پیشرفت قرار گرفته است، در آخرین دیدار نیم فصل اول میزبان تراکتورسازی تبریز است.

در روزی که سپاهان در بندرعباس و استقلال در رشت برای کسب عنوان قهرمانی نیم فصل تلاش می‌کنند، ژوزه و شاگردانش در ورزشگاه آزادی به دنبال نتیجه‌ای خوب مقابل تراکتورسازی می باشند تا نیم فصل اول را با خاطره‌ای خوش به پایان ببرند.

یک پایان خوب برای پرسپولیس در نیم فصل اول از ارزش و اهمیت خاصی برخوردار است چرا که سرخپوشان تهرانی از آغاز لیگ مشکلات بسیاری داشته‌اند و هرگز با تمرکز و ارامش کامل نتوانستند در میادین حاضر شوند و همین عدم تمرکز و حواشی بیش از حد سبب شد که پرسپولیس امتیازات بسیاری را از دست بدهد و همواره در نیمه پایین جدول قرار بگیرد اما در هفته‌های اخیر پرسپولیس روند رو به رشدی داشته و نشان داده که اگر بخواهد، هنوز هم می‌تواند در فوتبال ایران بزرگی کند.

تراکتورسازی تبریز هم با انگیزه‌های فراوانی راهی تهران می‌شود چرا که این تیم پرطرفدار در لیگ دوازدهم حرفه‌ای نتایج خوبی کسب کرده و در هفته‌های اخیر خودش را در حد یک مدعی معرفی کرده است. تونی و شاگردانش در ورزشگاه آزادی حریف دست و پابسته‌ای برای پرسپولیس نخواهند بود چرا که هم بازیکنان خوب و با تجربه‌ای دارند و هم از حمایت تماشاگران پرشور و پرانرژی شان در تهران برخوردار می باشند. تراکتورسازی هم برای عقب نیفتادن از کورس قهرمانی چشم به امتیازات این بازی خارج از خانه دارد و مطمئنا با انگیزه‌ و انرژی بسیار بالایی بازی خواهد کرد اما پرسپولیس روی این دیدار خانگی حساب ویژه‌ای باز کرده است.

پرسپولیس اگر بتواند در تهران تراکتورسازی تبریز را شکست دهد، بدون تردید نیم‌فصل اول را با خاطره‌ای خوب به پایان می‌رساند و تمرکز و آرامش کامل را در تعطلات نیم‌فصل خواهد داشت تا برای حضور پرقدرت در نیم فصل دوم آماده شود. ژوزه بدون شک شناخت لازم را از شاگردانش و فوتبال ایران به دست آورده و می‌تواند در نیم فصل دوم تیمش را بهتر هدایت کند و نتایج مورد نظرش را کسب کند اما برای رسیدن به آرامش کامل نیاز به یک پیروزی بزرگ دارد و این پیروزی اگر مقابل تراکتورسازی مدعی و پرطرفدار به دست بیاید، علاوه بر آرامش، انگیزه و اعتماد به نفس را هم به ژوزه و شاگردانش خواهد بخشید تا برای حضوری موفق در نیم فصل دوم آماده شوند پس پرسپولیس هر چند کار بسیار سختی مقابل تراکتورسازی دارد و حریف هم انگیزه‌های بسیاری در ورزشگاه آزادی خواهد داشت اما ژوزه و شاگردانش تلاش می‌کنند تا پایانی خوش در نیم فصل اول داشته باشند و با روحیه و انگیزه‌ای بالا به استقبال نیم فصل دوم بروند./r

 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.