پس‌لرزه‌های شکست در حمله به غزه/آغاز جنگ داخلی بر سر قدرت میان سران رژیم صهیونیستی

۱۱م آذر ،

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: در حال حاضر جنگ داخلی بر سر قدرت میان سران و احزاب رژیم جعلی صهیونیستی آغاز شده که با ادامه آن قطعا این رژیم غاصب به فروپاشی نزدیک‌تر خواهد شد.

حسین کنعانی مقدم در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به شکست سنگین رژیم جعلی صهیونیستی در حمله اخیر به نوار غزه گفت: رژیم غاصب صهیونیستی با حمله به نوار غزه سعی داشت این منطقه را به شهری سوخته تبدیل کند تا از این طریق بتواند به اهداف خصمانه خود جامه‌ عمل بپوشاند.

وی افزود: یکی دیگر از اهداف رژیم غاصب صهیونیستی در حمله به نوار غزه خلع سلاح مقاومت از موشک‌های دوربرد بود که عملا با شکست مواجه شد و این رژیم منحوس را بیش از پیش نگران کرد.

کنعانی مقدم با اشاره به خروج شهرک نشینان از سرزمین‌های اشغالی تصریح کرد: حمله موشکی مقاومت به تل‌آویو و ایجاد رعب و وحشت، ساکنان شهرک‌های صهیونیست‌نشین را مجبور به ترک سرزمین‌های اشغالی کرده است.

وی ادامه داد: حمله موشکی به سرزمین‌های اشغالی توسط جنبش مقاومت، بروز مشکلات جدید اقتصادی، اجتماعی و همچنین پناه بردن ساکنان سرزمین‌های اشغالی به پناهگاه نشانگر عدم توانایی رژیم جعلی صهیونیستی در تامین امنیت شهرک‌های صهیونیست‌ نشین است.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان یادآورشد: در حال حاضر جنگ داخلی بر سر قدرت میان سران و احزاب رژیم جعلی صهیونیستی به وجود آمده که با ادامه آن قطعا این رژیم غاصب به فروپاشی نزدیک‌تر خواهد شد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.