پیرمردی رکورددار در پرواز +تصاویر

گردآوری توسط گروه وبگردی ممتاز نیوز

یک پیرمرد استرالیایی با ۸۲ سال سن توانست هفته گذشته رکورد جالبی را برای خود به ثبت برساند. این مرد به مدت ۵۰ سال است که تنها با یک خط هوایی پرواز می کند و همه این سفرها تنها برای تفریح کردن و سوار شدن در هواپیما است.

جان مارتین  هفته گذشته ۹۵۹ سفر خود را با هواپیماهای شرکت قنطاس انجام داد تا رکورد بیشترین سفر با یک شرکت هوایی را برای خودش کند. او به مدت ۵۰ سال تنها برای تفریح کردن سوار هواپیما می شود و تا به حال ۴ میلیون و ۸۰۰ کیلومتر پرواز هوایی داشته است.

آقای مارتین که ۲۰ سال از عمر خود را در تلویزیون کار می کرده ، همیشه عاشق پرواز بود. او تا به حال ۱۳۸ بار به لندن سفر کرده است و ۱۴۸ بار هم سفر به نیویورک را تجربه کرده و به طور کلی چندین بار به دور دنیا چرخیده است.

پزشکان به وی توصیه کردند که مسافرت های خود را کم کند ولی او در قبال این صحبتها می گوید:من حالم خوب است و برنامه ریزی های زیادی را برای پرواز در نظر دارم و نمی توانم وقت بازنشستگی خود را در خانه سالمندان بگذرانم. هدف بعدی اش را رسیدن به رکورد ۱۰۰۰ پرواز با یک شرکت هوایی می داند و دوست ندارد هیچوقت از هواپیما جدا شود.

آقای مارتین می گوید:نمی دانم برخی از مردم چرا فرودگاه و پرواز را دوست ندارند،ولی من عاشق نشستن در  فرودگاه و تماشای هواپیماهایی هستم که در حال فرود یا برخاستن می باشند.

او تا کنون ازدواج نکرده است و تمام کارکنان و کادر پروازهای این شرکت را می شناسد و حتی جشن تولدش را نیز در هواپیما برای او برگزار کردند.

باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.