چرخه سوخت هسته ای نطنز و فردو با سرعت در حال فعالیت هستند

گردآوری توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز

کد مطلب : ۱۶۹۵۰۵

چرخه سوخت هسته ای نطنز و فردو با سرعت در حال فعالیت هستند

در بازدید کمیسیون اصل نود قانون اساسی از تاسیسات هسته ای نطنز مطرح شد:

چرخه سوخت هسته ای نطنز و فردو با سرعت در حال فعالیت هستند

خبرگزاری ایمنا: سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس، با اشاره به بازدید اعضای این کمیسیون از تأسیسات هسته‌ای نطنز و فردو، گفت: در این بازدید شاهد بودیم که چرخه سوخت سایت‌های هسته‌ای با سرعت در حال فعالیت هستند.

سه شنبه ۲۷ آبان – ۱۰:۴۵

به گزارش ممتاز به نقل از ایمنا، حسین آذین با اشاره به بازدید روز گذشته اعضای کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس از تأسیسات هسته‌ای فردو و نطنز، گفت: این بازدید روز گذشته با هدف بررسی شرایط و وضعیت این تأسیسات صورت گرفت.
نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: اخیرا کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس نشست مشترکی با صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی برگزار کرد، که در آن نشست مقرر شد که اعضای کمیسیون از تأسیسات هسته‌ای بازدید کنند.
وی گفت: در این بازدید از سوی مسئولان تأسیسات هسته‌ای نطنز و فردو گزارش تفضیلی درباره روند فعالیت‌های جاری و تواندمندی‌های دانشمندان ارائه شد.
آذین تصریح کرد: تأسیسات هسته‌ای نطنز و فردو نماد مقاومت ملتی است که با دست خالی ولی با اراده‌ای ملی تمام دستاوردها را کسب می‌کند، از طرف دیگر این تأسیسات مصداق مدیریت جهادی در کشور هستند.
این نماینده مردم در مجلس نهم، ادامه داد: جوانان و دانشمندان حاضر در تأسیسات هسته‌ای فردو و نطنز به جدیت در حوزه غنی‌سازی در حال فعالیت بودند، از طرف دیگر این نکته قابل توجه بود که فرآیند غنی‌سازی از صفر تا ۱۰۰ آن بومی شده و در هر دو سایت ماشین و زنجیره سوخت بر اساس سیاست‌های نظام با سرعت و قدرت در حال فعالیت هستند.
سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس، گفت: همچنین در این دو سایت هسته‌ای، ماشین‌ها نسل جدید با تکنولوژی جدید و بومی در حال فعالیت هستند و در تحقیق و توسعه کارهای بزرگی در حال انجام بود، همچنین درباره پدافند غیرعامل اقدامات مناسبی انجام شده است.

Share/Save/Bookmark

– .

خبرگزاری ایمنا – آخرین عناوین سیاسی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.