چگونه با ۸ تکنیک هایلایت کردن موهای بلند آشنا شویم

چگونه با ۸ تکنیک هایلایت کردن موهای بلند آشنا شویم

با وجود تکنیک های مختلفی که برای هایلایت وجود دارد انتخاب آنها دشوار است. باید بدانید که کدام شان برای موی شما مناسب است. اگر از دیدن آخرین مدل ها متعجب می شوید، وقتش است که قلم مو را برای هایلایت کردن موهایتان بردارید و دست به کار شوید. این چگونه برای هایلایت کردن موهای بلند برای شما ایده هایی معرفی کرده است.

چگونه

۱

هایلایت های باریک
در میان انواع بسیار زیاد هایلایت مدلی که بسیار طبیعی به نظر برسد به سختی پیدا می شود. کلید طبیعی بودن آن این است که از آرایشگرتان بخواهید هایلایت های فوق العاده باریک روی تمام موهایتان بزند. رنگ پایه باید بلوند تیره باشد و هایلایت نباید بیش از یک درجه روشن تر از رنگ پایه باشد تا بهترین نتیجه را بگیرید.

۲

سایه روشن
برای داشتن یک رنگ بلوند بی عیب و نقص باید روی موهای بلوند لولایت بگذاریم. اغلب خانم ها با هایلایت های تیره تر و محو می خواهند برای مدت طولانی تری هایلات شان طبیعی به نظر برسد. برای اینکه به موهای بیش از حد بلوند تان عمق بدهید، از آرایشگرتان بخواهید روی رنگ موی فعلی تان مخلوطی از هایلایت های روشن تر و تیره تر و لولایت بگذارد.

۳

چند سایه رنگ
تکنیک استفاده کردن از سفید کننده روی موهای قهوه ای باعث می شود به تدریج پایین موها به یک رنگ بلوند روشن تر در بیاید. برای اینکه خودتان این مدل را درست کنید، از تقریباً نصفه پایینی موهایتان شروع کنید و این قسمت را سفید کننده و اکسیدان ۶ درصد بزنید. سفید کننده باید بیشتر موهای بالایی و کل پایین موها را پوشش دهد. کار را زود انجام دهید و موها را هر چه زودتر آبکشی کنید تا روی موهایتان ۳ یا ۴ سایه رنگ داشته باشید.

۴

هایلایت تند با فویل
اگر به دنبال یک مدل هایلایت تند هستید، دسته های کلفتی از موهایتان را باید ۳ یا ۴ درجه روشن تر از رنگ پایه موها هایلایت کنید. برای این تکنیک از فویل هایلایت استفاده کنید. دسته های کوچک و مساوی از مو جدا کنید و از هم فاصله دهید و روی آنها رنگی ۳ یا ۴ درجه روشن تر از رنگ پایه موهایتان که با اکسیدان ۹ درصد مخلوط کرده اید بزنید. بعد از ۳۰ دقیقه موها را شستشو دهید.

۵

هایلایت بنفش
می توانیم مقدار کمی از موهایمان را هایلایت بنفش کنیم این کار راه خوبی است که با رنگ ها بازی کنیم بدون اینکه بخواهیم تغییر شدیدی در موهایمان ایجاد کنیم و مجبور به نگهداری آن شویم. رنگ های محبوب برای اینکار بنفش، صورتی یا آبی است. برای اینکه نتیجه خوبی بگیرید از آرایشگرتان بخواهید ابتدا دسته های کوچکی از موهایتان را بنفش کند، سپس رنگ های روشن را روی این قسمت ها بزند تا واضح تر دیده شوند.

۶

برجسته کردن چهره
این مدل هایلایت که حدود سه درجه روشن تر از رنگ پایه است، از اواسط مو به پایین ایجاد می شود و فقط موهای اطراف صورت را در بر می گیرد و رنگ کاراملی هایلایت ها، بدون اینکه رنگ طبیعی موها را محو کند آنها را روشن تر می کند. از یک رنگ کاراملی بلوند شماره ۸ با اکسیدان ۱۲ درصد و فویل استفاده کنید تا این ظاهر را به موهایتان بدهید. رنگ باید تنها در اطراف صورت و تا نیمه موها استفاده شود.

۷

هایلایت جلوی سر
یک دسته کلفت از جلوی موهایتان را به رنگی متضاد با موهایتان هایلایت کنید و مطمئن باشید که این کاکل مصنوعی تان دیده می شود و مورد توجه قرار می گیرد. به خصوص اگر آن را در قسمت چتری هایتان ایجاد کنید و به آن حالت دهید.

۸

هایلایت چتری و فرق سر
در این مدل پنل های بزرگ از رنگ های روشن تر مستقیماً روی چتری ها و قسمت فرق سر گذاشته می شود، تا توجه را به این ناحیه از موها جلب کند. برای نتیجه بهتر از رنگ سه درجه روشن تر از رنگ پایه موهایتان استفاده کنید.

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. سارا:

    بااب ونمک هم میشه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.