کارشناس والیبال: خود کم بینی هم مانند غرور مخرب است

۲۱اردیبهشت،

تیم ملی والیبال کشورمان در آستانه حضور در مسابقات حساس و سنگین لیگ جهانی است.

جهانگیر سید عباسی کارشناس والیبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه بعضی از دوستان کارشناس در اظهار نظر مالی خود اعلام کرده اند که از تیم ملی ایران توقع کسب نتیجه در لیگ جهانی نباید داشت، در صورتی که این نظریه اشتباه است و به نظرم آنها جایگاه والیبال ایران را در جهان نمی دانند.

وی تصریح کرد: بازیکنان ما نه از بازیکن های تراز اول دنیا کم دارند، نه مربیان نه لیگ باشگاهی و نه فدراسیون والیبال ایران در مقایسه با دیگر فعالان دنیای والیبال نقص دارد فدراسیون والیبال ایران تمامی فعالان آن اعم از بازیکنان ، داوران، مربیان و .. جزو بهترین های دنیا می باشند.

کارشناس والیبال تصریح کرد: این مساله را قبول تصریح کرد: این مساله را قبول دارم که فاصله والیبال ما با کشورهایی مثل کوبا، روسیه، برزیل بسیار است اما والیبال بلغارستان، آلمان و.. از نظر فنی چیزی بالاتر از ما ندارند.

عباسی گفت: والیبال صربستان به لحاظ کلاس و سطح جزو بهترین های جهان است اما نیروهای بالقوه آنها به گونه ای است که من فکر نمی کنم که در بازی مقابلشان به مشکل خاصی برخورد کنیم.

وی یادآور شد: لیگ باشگاهی والیبال ایران در سطح بهترین های دنیاست، شاید زورمان به بعضی کشورها نرسد ولی تمامی حریفان از رویارویی ما تیم ملی ایران می ترسند اگر به یاد بیاوریم ما در ایتالیا و روسیه با کشورهای میزبان بازی را پنج سته کردیم.

مربی بین المللی والیبال کشورمان در ادامه افزود: ما از تیم ملی ایران انتظار کسب عنوان قهرمانی در لیگ جهانی را نداریم ولی توقع هم نداریم که آنها مقابل حریفان خود با نتیجه سه بر صفر و در یک بازی ضعیف شکست بخورند.

عباسی گفت: این رفتار خود کم بینی همانند غرور و خود بزرگی برای تیم ملی مشکل آفرین می گردد هر یک از ملی پوشان ما توانایی بازی کردن در بهترین لیگ های جهان را دارند اگر همگان لیگ والیبال ایتالیا و روسیه را جزو بهترین های جهان می دانند به این سبب است که از سراسر دنیا بهترین بازیکنان در آن حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: شاید تیم ما در بازی با روسیه و کوبا در لیگ جهانی به مشکل برخورد کند اما به طور قطع مقابل ایتالیا، صربستان امروزی، آلمان، فرانسه، بلغارستان از نظر والیبال در یک سطح هستیم حرفهای بسیاری برای گفتن دارد و به هیچ عنوان نیازی به ترس و خود کم بینی نیست.

کارشناس والیبال گفت: بازیکنان ایرانی از قدرت بالایی برخوردارند نباید از آنها انتظار بی جا داشته باشیم و والیبالیست ها را با استرس از باخت به بازی اعزام کنیم./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.