کت ودامن برای زنان درشت اندام

منتشر شده در پورتال خبری ممتاز نیوز به نقل از منبع ذکر شده در انتهای مطلب

این روزها پوشاک زنانی که درشت اندام و بزرگ می باشند، فراوانتر و شیکتر از قبل شده است. پیشا هنگامی که لباس های این گونه زنان مطرح می شد، اصولا لباس های ساده خانه در نظر گرفته می شد. اما امروزه شما می توانید لباس های شیک و مدروز را تقریبا برای هر سایزی بیابید. یک کت ودامن متناسب، انتخاب عالی برای اینچنین زنانی است، زیرا ترکیب و ساختار بیشتری نسبت به سایر مدل های لباس دارد. اگر شما کت و دامن مناسبی برای سایز اندام خود انتخاب نمایید، بیدرنگ سبب می گردد که آراسته تر و بهتر به نظر برسید.

۱- مشخص نمایید که برای چه مراسم و موقعیتی می خواهید لباس بپوشید. کت و دامن های کاری معمولا رنگ و طرح های ساده تر و معتدل تری دارد. کت و دامن های معمولی و میهمانی های دوستانه، می تواند از پارچه و رنگهای شادتری انتخاب بشود.

بدن خود را مناسب و بسیارزیباتر نشان بدهید .

۲- تعیین نمایید که فرم اندام شما چگونه است. اینکه چاقی و اضافه وزن شما در چه قسمتی از اندام شما قرار دارد، در شکل و برش کت ودامنی که باید بخرید، نقش مهمی دارد. هر اندامی نیاز به لباسی دارد که کاملا با آن متناسب باشد.

۳- کتی انتخاب نمایید که متناسب اندام شما باشد. انتخاب کتی که کاملا اندازه و مناسب اندام است، برای زنانی که اضافه وزن دارند بسیار مهم است؛ زیرا ساختار و فرم کت می تواند بخش های برجسته و بزرگ بدن را بپوشاند و کوچکتر نشان بدهد. کتی انتخاب نمایید که شانه های پهنی داشته باشد و به سمت کمر باریک شود.

۴- دامن هایی را انتخاب نمایید که ران های شما را کوچکتر و مناسب نشان بدهد. اگر رانهای بزرگ و پهنی درید، دامن خطی ای شکل برای شما مناسب است.

اگر ران های بزرگی دارید، چگونه لباس بپوشید

۵- از خیاطی استفاده نمایید تا لباس را با تناسبات اندام شما هماهنگ کند. اگر کت دامنی انتخاب نموده اید که کاملا اندازه و متناسب شما نمی باش، یک خیاط خوب می تواند آن را به نمونه ای مناسب تبدیل کند.

۶- کت ودامن هایی را انتخاب نمایید که بتواند در قسمت کمر کمربند داشته باشد، تا اندام شما را بهتر و ظریفتر نشان بدهد. کتهای کمردار مدلی تازه و قابل توجه می باشند.

۷- اگر پاهای بسیارزیبایی دارید، دامن های تا روی زانو بپوشید.

نکات طلایی انتخاب پوشاک برای خانم‌های دارای اضافه وزن

۸- از پوشیدن کت دامن های باد نموده و حجیم اجتناب نمایید. زنی که اضافه وزن دارد، با پوشیدن چنین لباس هایی اغلب بزرگ تر و چاقتر به نظر می رسد. در عوض لباس هایی بپوشید که قسمتهای مثبت شما را برجسته و مشخص می نماید.

۹- از پوشیدن کت و شلوارهایی که جیب های بغل از رو دارد، اجتناب نمایید

parsianforum.com

ممتازنیوز – مد و لباس

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.