مایلی کن در حال انتقال به زندان اوین + عکس

به گزارش ممتاز، محمد مایلی کهن هنگام انتقال به زندان اوین اظهار داشت: در زمان لازم جواب صحبت‌‌های عابدینی را که اتهاماتی را به من زده خواهم داد. او بابت انتقال حسن‌زاده، سیف‌الهی و مهدوی یک میلیارد به دست آورده است. الان هم می‌گوید افشین ناظمی پول داده تا علیه ما فحاشی کنند.https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2014/11/a59424a9e375b9127851b7e9fdf5526f1.jpg

 

به دنبال شکایت علی دایی از محمد مایلی‌کهن به دلیل نشر اکاذیب و رأی دادگاه مبنی بر ۴ ماه حبس تعزیری سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان امروز (سه‌شنبه) راهی زندان اوین شد.

محمد مایلی‌کهن پیش از انتقالش به زندان اوین گفته بود: صبح امروز به دادسرای فرهنگ و رسانه مراجعه کردم و خواستم تا حکمم اجرا شده و مرا به زندان ببرند. نمی‌خواستم سر و صدایی ایجاد کنم و خودم به دادسرا مراجعه کردم تا بدون مشکل به زندان بروم.

وی با یادآوری اینکه چندی پیش پیامکی دریافت کرده بود که باید به دادگاه مراجعه کند افزود: من پیش از تاسوعا و عاشورای حسینی هم به دادگاه رفته بودم تا به زندان بروم و به من گفتند چه عجله‌ای داری؟!

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان با اعلام اینکه مراحل اداری مربوط به انتقال او به زندان انجام شده است، گفت: قرار است من را به زندان اوین ببرند. مأموران می‌خواستند به من دستبند نزنند که از آنها خواستم قانون را اجرا کنند و مرا به کلانتری و بعد به زندان ببرند.

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2014/11/6e495a23d392e4859cd276ef3be11eb8.jpg


اگر مایلی‌کهن عذرخواهی کند رضایت می‌دهیم

وکیل‌مدافع علی دایی گفت: در صورتی که مایلی‌کهن عذرخواهی کند، علی دایی به او رضایت می‌دهد.

عسگری پیش‌بین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا صحت دارد که علی دایی گفته در صورت اظهار ندامت مایلی‌کهن، به او رضایت می‌دهد؟ گفت: بله، ما همیشه آمادگی این موضوع را داشته‌ایم. ایشان اگر عذرخواهی کنند آقای دایی رضایت می‌دهند منتهی متاسفانه ایشان تاکنون نه تنها این کار را نکرده‌اند، بلکه بر مبنای رویه قبلی خود جلو رفته‌اند.

وی ادامه داد: ما فکر نمی‌کردیم ایشان کار را به جایی برساند که بحث زندان مطرح شود. ما گمان می‌کردیم مانند دفعات قبلی کسی را واسطه می‌کنند یا مانند وقتی که آقای دایی سرمربی تیم ملی شده بودند، به مغازه آقای دایی رفته بودند و در برنامه تلویویزنی عذرخواهی کردند، این بار هم اظهار ندامت می‌کنند.

وکیل مدافع علی دایی گفت که موکلش واقعا دنبال این نبوده که مایلی‌کهن را زندانی کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا طبق صحبت‌های علی پروین تلاشی برای اخذ رضایت از علی دایی نشده است؟ گفت: فعلا در حد حرف است و حداقل تاکنون کسی با من که در این خصوص تام‌الاختیار هستم بحثی نکرده است، البته برخی از دوستان از بعد تبلیغی حرف‌هایی زده‌اند اما ما فعلا چیزی ندیده‌ایم.

پیش‌بین درباره جزئیات انتقال مایلی‌کهن به زندان، گفت: ایشان را از دادسرا خواسته بودند و من را هم خواسته بودند که اگر او نیامد حکم جلب بگیریم، ولی ما پیگیری نکردیم و ایشان هم خودش را معرفی کرده بود.

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. ی:

    وا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.