کشف و ضبط ۹ حلقه مار پیتون در سال مار+ تصویر

۱فروردین ۱۳،

مدیرکل حفاظت و مدیریت شکار و صید سازمان محیط زیست خبر داد

مدیرکل حفاظت و مدیریت شکار و صید سازمان محیط زیست از کشف و ضبط ۹ حلقه مار پیتون خبر داد و گفت: برای اشخاص متخلف علاوه بر در نظر گرفتن جریمه، پرونده قضایی نیز تشکیل می‌شود.

به گزارش گروه وبگردیممتازنیوز، علیرضا مزینانی با اشاره به کشف و ضبط ۹حلقه مار پیتون از اشخاص متخلف، اظهار داشت: نیروهای یگان حفاظت محیط زیست با پیگیری‌های خود موفق به کشف و ضبط این تعداد مار شدند که در اختیار اشخاص متخلف بود.

مدیر کل حفاظت و مدیریت شکار و صید سازمان حفاظت محیط زیست اضافه کرد:‌ این محموله در محدوده تهران – البرز،کرج کشف و  ضبط شده است.

وی با بیان اینکه پایش‌ها برای جلوگیری از فروش غیرمجاز گونه‌های جانوری همچنان ادامه دارد، گفت:  افزایش کنترل و نظارت در مناطق مختلف کشور به خصوص در میدان تره بار تهران سبب شد تا در سال جاری شاهد کاهش چشمگیر میزان خرید و فروش گونه‌های جانوری در کشور باشیم.

برخی از اشخاص سود جود در سال‌های قبل به همراه فروش ماهی‌های قرمز شب عید اقدام به فروش سمندر و مار آبی نیز می‌کردند اما بر اثر افزایش پایش‌ها خوشبختانه امسال این امر با روند نزولی همراه شده است.

مزینانی با بیان اینکه کنترل‌ها به شکل محسوس و نامحسوس ادامه خواهد داشت،خاطرنشان کرد: در صورت برخورد با اشخاص متخلف علاوه بر اعمال جریمه نقدی برای متخلفین پرونده قضایی نیز تشکیل می‌شود.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.