کشف یک و نیم تن سیم برق سرقتی در انار کرمان و دستگیری دو مالخر

فرمانده انتظامی شهرستان انار کرمان از دستگیری دونفر مالخر و کشف یک و نیم تن سیم برق سرقتی در این شهرستان خبر داد.

کشف یک و نیم تن سیم برق سرقتی در انار کرمان و دستگیری دو مالخر

به گزارش ممتاز نیوز، سرهنگ رضا خلیلی نژاد اظهار کرد: در پی بوقوع پیوستن سرقت تجهیزات انتقال نیرو شامل کابل و ترانس های برق و همچنین تجهیزات مخابراتی در شمال استان  کرمان و در راستای کشف اموال مسروقه، ماموران پلیس آگاهی شهرستان انار با انجام کار اطلاعاتی موفق شدند دو نفر مالخر را دستگیر و در بازرسی از محل اختفاء آنان مقادیر قابل توجهی سیم و کابل مسی شبکه  برق و  تجهیزات مخابراتی را کشف نمایند.

وی بیان کرد: در مجموع مقدار یک و نیم تن سیم و کابل مسی و تجهیزات مخابراتی اعم از باتری های دکل های مخابراتی از متهمین کشف شد.

وی افزود: در ادامه دونفر  مالخر که یکی از  انان از اتباع بیگانه می باشد دراین رابطه دستگیر و پیگیری ها جهت دستگیری سایرسارقین ادامه دارد.

این مقام انتظامی عنوان کرد: ارزش اموال مسروقه کشف شده و میزان خسارت وارده به شبکه برق ومخابرات  در اثر این سرقت ها بیش از ۳ میلیارد تومان  برآورد شده است.

خلیلی نژاد با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: یکی از اولویت های کاری پلیس، برخورد با باند های سرقت است و در این راستا نیز از مردم عزیز تقاضا داریم هر گونه قطعی برق را جدی گرفته و در صورت مشاهده موارد مشکوک در این خصوص، موضوع را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.