کفاشیان:تابع تصمیم مجمع فدراسیون هستم

۲۸م آذر ،

علی کفاشیان در مجمع انتخابات هیئت فوتبال استان قزوین با اشاره به برگزاری انتخابات هیئت فوتبال استان اظهار داشت: برگزاری این مجمع خستگی را از تن همه در آورد، زیرا رقابت در کنار رفاقت به طور کلی در میان همه نامزدها موج می‌زد.

به گزارش فارس،وی با بیان اینکه به طور حتم، استان قزوین از ظرفیت‌‌های بالایی در زمینه رشد و پیشرفت ورزشی برخوردار است، افزود: در سال‌های آتی با برنامه‌ریزی‌های مدونی که انجام شده مطمئناً استان قزوین به جایگاه اصلی خود در فوتبال کشور خواهد رسید.

این مسئول با اشاره به حضور تیم فوتسال بانوان قزوین در لیگ برتر و کسب عنوان نایب قهرمانی این مسابقات در فصل قبل اضافه کرد: به طور حتم فوتسال بانوان این استان توانایی‌های بالایی دارد که توانسته تا این سطح خود را در کشور قدرتمند نشان دهد.

رئیس فدراسیون فوتبال حضور تیم‌های فوتبال و فوتسال قزوین را هم در لیگ‌های دسته یک و دسته دو باشگاه‌های کشور خوب توصیف کرد و گفت: همه این تیم‌ها با داشتن پشتوانه قوی‌تر می‌توانند حتی در سال‌های آتی در بالاترین سطح کشور در لیگ برتر بازی کنند.

وی در ادامه با اشاره به انتخاب شدن فدراسیون فوتبال کشورمان به عنوان برترین فدراسیون آسیا اذعان داشت: این افتخار با توجه به مجموعه فعالیت‌های انجام شده این فدراسیون در سال‌های اخیر به دست آمده است.

کفاشیان با اشاره به اینکه در زمینه رشد فوتبال، گرچه در امکانات از کشورهای قدرتمند آسیا از جمله کره و ژاپن عقب‌تر هستیم، اما در برنامه‌ریزی‌های انجام شده فوتبالی از جمله طرح‌های آسیا ویژن با حضور نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا، فعالیت‌های داوران، مربیان و سمینارهای علمی آموزشی توانسته‌ایم نمرات خوبی را از شاخص‌های مورد نظر این کنفدراسیون به دست آوریم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.