گذر از مشکلات با ۱۸۸۸

اردیبهشت ۱۴۰۳

روند رسیدگی به پیامهای شهروندان، روند از پیش تعیین شده و شفافی است که با تعامل حوزه رسیدگی کننده و در نهایت اخذ تایید مرکز نظارت همگانی ۱۸۸۸ شهرداری تهران از شهروند درخواست کننده صورت می پذیرد.

اسماعیل زاده رئیس سامانه ۱۸۸۸ منطقه ۹ در گفتگو با به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: سامانه ۱۸۸۸ بعنوان سامانه نظارت همگانی به طور شفاف و از طریق پیامک، تلفن ۱۸۸۸ اینترنت و صندوق صوتی پاسخگوی پیامهای شهروندان است و در این فرایند تمام تلاش دست اندرکاران، انجام خواسته شهروند به بهترین مشکل است .

وی ادامه داد: در هفته اول مهرماه قریب به ۴۰ پیام تلفنی در محدوده منطقه ۹ شب شده است و تمام پیامهایی که به فعالیت شهرداری برمیگردد و وظیفه پیگیری آن به سامانه ۱۸۸۸ محول شده، قابل رسیدگی است و طبق زمان بندی در دستور کار و پیگیری قرار گیرد.

اسماعیل زاده در خصوص نحوه دریافت پیامها خاطرنشان کرد: پیام ها از سوی مرکز نظارت همگانی ۱۸۸۸ شهرداری تهران به مناطق ارجاع می گردد که خود آنها نیز از طریق تماس ۱۸۸۸ ،‌پیامک ، اینترنت، صندوق صوتی و.. این پیامها را دریافت میکنند که بخشی از پیام ها نیز در مناطق از طریق تماس های تلفنی و مستقیم شهروندان دریافت می گردد همچون پیامهای مکتوب و ثبت شده پیگیری شده و سرانجام مورد درخواست شهروند می رسند./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.