گل محمدی : امیدوارم بخشیده شوم

در پی محروم بودن سرمربی صبا در بازی پرسپولیس ؛

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: حالا که راهی برای بخشش هواداران پرسپولیس پیدا شده امیدوارم راهی هم برای بخشش من وجود داشته باشد .

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال صبای قم پیش بازی با پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، گفت: حضور تماشاگران دربازی پرسپولیس و صبا تصمیم فدراسیون بوده است زیرا حضور آنها می تواند بر کیفیت فنی بازی تاثیرگذار باشد.

وی ادامه داد: صبا در مقابل پرسپولیس کار سختی دارد پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد دراین بازی سعی داریم با بازی خوب جایگاه خود را حفظ کنیم .

گل محمدی تصریح کرد: دربازی قبلی هفته سوم با ملوان ما به خاطر اشتباهات داوری باختیم ولی امیدوارم در این بازی داور در نتیجه دیدارتاثیر گذار نباشد.

وی ادامه داد: به احتمال فراوان پرسپولیس با سیستم ۲-۴-۴ بازی خواهد کرد و ضد حملات خطرناک خواهد داشت بازی تدارکاتی که پیش از آغاز فصل انجام دادیم ملاک خوبی برای این بازی نخواهد بود.

گل محمدی در مورد عدم نیمکت نشینی تاکید کرد: هنوز محرومیت من مشخص نیست اگر راهی برای بخشش محرومیت هواداران وجود داشته حتما برای بخشش من نیز راهی وجود دارد.

وی در مورد محروم و مصدومان بازی فردا با پرسپولیس گفت: ۴ بازیکن را در مقابل پرسپولیس نخواهیم داشت که این مسئله کار ما را برای دیدار با تیم خوبی هم چون پرسپولیس سخت می کند./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.