یک “بانک خصوصی” مجوز فعالیت های ارزی و صرافی گرفت

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

ریس هیات مدیره بانک ایران زمین از افزایش سرمایه چهار هزار میلیارد ریالی و راه اندازی شرکت سرمایه گذاری این بانک خبر داد و گفت: اقدامات نهایی برای کسب مجوز فعالیت های ارزی و صرافی این بانک نیز در دست انجام است.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی از بانک ایران زمین، محمدرضا امیرحسنخانی در مراسمی که با حضور رئیس و اعضای هیات مدیره بانک ایران زمین برای تقدیر از زحمات محمدابراهیم مقدم مدیرعامل پیشین این بانک برگزار شد، افزود: این اقدامات از جمله برنامه های تحقق یافته در طول دوره مدیرعاملی مقدم بوده است.
 
مدیرعامل پیشین بانک ایران زمین نیز که بتازگی مدیر عاملی بانک تجارت را برعهده گرفته است، آینده روشنی را برای بانک ایران زمین پیش بینی کرد و از همه دست اندرکاران و کارکنان این بانک خواست با توجه به عرصه رقابت آمیز فعالیت های بانکی، تلاش خود را دو چندان سازند.
 
مقدم در ادامه آمادگی خود و بانک تجارت را در راستای همبستگی و همکاری دو بانک به منظور نیل به اهداف مشترک و در رأس آن کمک به توسعه خدمات بانکی در کشور اعلام کرد.
 
در پی افزایش سرمایه بانک ایران زمین از ۲۰۰۰ به ۴۰۰۰ میلیارد ریال، نماد این بانک روز ۲۸ اسفند سال قبل در تابلو فرابورس بازگشایی شد.
 
در پی تصویب مجمع عمومی فوق العاده این بانک در روز ۲۹ تیر ماه سال قبل و اقدامات مستمر بانک در راستای کسب مجوزهای قانونی از بانک مرکزی و سازمان بورس و اوراق بهادار، افزایش سرمایه این بانک به ۴۰۰۰ میلیارد ریال در روز ۲۷ اسفند سال قبل در اداره ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری تهران به ثبت رسید و افزایش سرمایه عملاً تحقق یافت.
 
محمدابراهیم مقدم از اسفند ماه سال تا اوائل فروردین سال مسؤلیت مدیریت عامل بانک ایران زمین را بر عهده داشته است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.