˝آرامش هفت و نیم˝ در گالری لاله

۱۴ام بهمن ،

نمایشگاه انفرادی نقاشی سارا سعادت فرد در نگارخانه لاله برگزار می گردد. در این نمایشگاه که آرامش هفت و نیم نام دارد، ۲۰ اثر از تجربیات هنری اخیر این هنرمند پیرامون باغ نقاشی ایرانی از منظر نقاشی معاصر ارایه خواهد شد.

به گزارش هنرآنلاین؛ نمایشگاه انفرادی نقاشی سارا سعادت فرد در نگارخانه لاله برگزار می گردد. در این نمایشگاه که آرامش هفت و نیم نام دارد، ۲۰ اثر از تجربیات هنری اخیر این هنرمند پیرامون باغ نقاشی ایرانی از منظر نقاشی معاصر ارایه خواهد شد.

سارا سعادت فرد در مورد آثارش می گوید:”من در مقابل باغ های نقاشی ایرانی تنها یک تماشاگر نبودم، بلکه غرق در زیبایی این آثار شدم و نقاشی هایم تلاشی است برای نمایش این زیبایی از نگاه معاصر. آنچه در این آثار جلوه گر می گردد، تجلی طبیعت در نگاه هنرمند معاصر است. انتخاب سوژه طبیعت ریشه در خاطرات کودکی من دارد اما طبیعت برای من فقط یک سوژه صرف نبوده و یک اِلِمان بصری نیست که گاه با اغراق در ویژگی های آن و گاه با تجربه در آثارم ظاهر شده باشند بلکه قالبی برای ظهور نگاه شرق گرایانه و اکسپرسیو من از دنیای پیرامون است.

سارا سعادت فرد دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد رشته نقاشی دانشگاه هنر و مدرس دانشگاه است که تاکنون در چندین نمایشگاه گروهی و انفرادی داخلی و خارجی نقاشی شرکت داشته است.

نمایشگاه نقاشی آرامش هفت ونیم، روز دوشنبه ۱۶ بهمن ساعت ۱۶ تا ۲۰ در نگارخانه لاله افتتاح می گردد.


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. الهه:

    مطمئنم که نمایشگاه بسیار خوبی خواهد بود، استاد سعادت براتون آرزوی موفقیت روزافزون دارم.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.