˝اتفاق˝ اتفاق می‌افتد/ همکاری زانیار خسروی و امید حاجیلی

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

آلبوم موسیقی ˝اتفاق˝ در عرصه موسیقی پاپ منتشر خواهد شد.

محمد زارع خواننده موسیقی پاپ، در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین از به پایان رسیدن آلبوم تازه خود خبر داد و دراین باره گفت: آلبوم تازهم بالاخره مراحل پایانی تولید خود را سپری کرد وهم اکنون در مرحله صدور مجوز به سر می برد.

این خواننده در ادامه گفت: مدتها بود اسامی مختلفی را برای این آلبوم انتخاب کرده بودم که بالاخره با مشورت دوستان به تصویب نهایی رسید و تصمیم گرفتیم نام آن را «اتفاق» بگذاریم. در این آلبوم دوستانی همچون امیرعلی بهادری و سید محمد کاظمی همراه باخودم در جایگاه ترانه سرا حضور دارند.
وی افزود: از دوستانی همچون شهاب رمضان و امیرعلی بهادری نیز در زمینه آهنگسازی در کنار خود بهره مند شده ام. در تنظیم نیز هنرمندان خوبی مانند زانیار خسروی، بهروز علیاری و امید حاجیلی با من همکاری داشته اند.
خوانند «رو درو دیوار این شهر» در ادامه صحبتهایش گفت: از انجایی که مردم با آهنگهای آلبوم « رو درو دیوار این شهر» خاطره دارند تصمیم گرفتم خاطره آن را برایشان زنده کنم . به همین سبب این آلبوم را تا جایی که امکان داشت با ملودیهایی نزدیک به ملودیهای آن ساختم .ضمن اینکه آلبوم «اتفاق» دارای دو کلیپ تصویری است که در قالب دو سی دی تصویری و صوتی و در یک پکیج در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت. تصویربرداری کلیپهای آن نیز به تازگی به پایان رسیده است.
وی تصریح کرد: این آلبوم قرار است تا سه هفته دیگر مجوز خود را دریافت کند و حداکثر تا پایان تابستان راه بازار را درپیش گیرد و به دست مخاطبانم برسد. از آنجایی که من برای مخاطبانم ارزش بسیاری قائلم تصمیم دارم در بهترین بسته بندی و در بهتریت زمان ممکن «اتفاق» را به دست آنها برسانم.

محمد زارع اخیرا یک استودیوی شخصی و سالن تمرین کنسرت تاسیس کرده که فضای متفاوتی را برای هنرمندان این عرصه در اختیار آنها قرار خواهد داد. اطلاعات بیشتر در این زمینه از سوی این خواننده متعاقبا اعلام خواهد شد.
پایان پیام/ 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.