˝این سیب هم برای تو˝ اردیبهشت۹۳ وارد مرحله پیش تولید می‌شود

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

تازه ترین فیلم سیروس الوند در مرحله نگارش نهایی فیلمنامه است و اردیبهشت ۹۳ وارد مرحله پیش تولید خواهد شد.

محمد نشاط در گفت و گو با خبرنگار سینمایی هنرآنلاین در خصوص آخرین وضعیت فیلم تازه سیروس الوند گفت: طی چند روز قبل و صحبت هایی که با آقای الوند داشتیم به این نتیجه رسیدیم که پیش تولید این فیلم را اردیبهشت ماه سال آینده در تهران آغاز کنیم.

نشاط ادامه داد: هنوز بازیگران این پروژه مشخص نشده اند اما قطعا می خواهیم از چهره های شناخته شده در عرصه بازیگری در این فیلم استفاده کنیم. فیلمنامه این فیلم را نازنین فراهانی نوشته و این روزها در مرحله باز نویسی نهایی است.

تهیه کننده فیلم “رنج و سرمستی” دربارهٔ زمان اکران این فیلم گفت: هنوز تصمیم دقیقی برای اکران این فیلم در نظر گرفته نشده و قرار است با مدیران مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مذاکراتی برای اکرن این فیلم در فصلی مناسب داشته باشیم.

“رنج و سرمستی” اولین فیلم جهانگیر الماسی در مقام کارگردان است. در این فیلم بازیگرانی چون ماه چهره خلیلی،‌ شهرام پوراسد، مهدی صبایی،‌ هرمز سیرتی، احمد کاوری، حسین خانی بیگ و … به ایفای نقش پرداخته‌اند.

“رنج و سرمستی” روایت مشترکی از جنگ رژیم بعث با ایران و جنگ آمریکا با عراق است که مضمون آن راجع به صنایع پیشرفته کشورمان در عرصه‌های هوا و فضا است و در آن تلاش‌های مردم ایران برای پیشرفت کشور در خلال جنگ را به تصویر می‌کشد.

“رنج و سرمستی” قصه زنی است که توسط عراقی‌ها به اسارت گرفته می‌شود. او باردار است و فرزندش توسط آنها کشته می‌شود. در سال ۸۲ که آغاز جنگ آمریکا و عراق است او در یک موقعیت تازه قرار می‌گیرد . . .

انتهای پیام/۵۵

 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. مهدی:

    با سلام و عرض ادب
    اگر آقای الوند تست هم میگیرند ,محبت بفرمایید اطلاع بدهید
    ٠٩١٢۵۶٨۴۴٩٨

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.