˝برف˝ صاحب پایگاه اینترنتی شد

سایت رسمی فیلم سینمایی˝برف˝ به آدرس www.barfmovie.ir رونمایی شد.

 به گزارش iهنرآنلاین، پایگاه اینترنتی رسمی فیلم سینمایی «برف» برای ارایه خبرها و تصاویر و همچنین ویدیوی فیلمهای پشت صحنه و آنونس و تیزر این فیلم در طول مراحل آماده سازی فیلم تا زمان جشنواره فیلم فجر و اکران رونمایی شد.

«برف» که سومین فیلم سینمایی مهدی رحمانی به شمار می‌آید، شرح حال یک روز از زندگی خانواده‌ای شهری است که درگیر مراسم خواستگاری دخترشان می باشند.

مهدی رحمانی تهیه کننده و کارگردان فیلم سینمایی برف پایگاه اینترنتی رسمی این فیلم را پل ارتباطی دایمی عوامل فیلم با اهالی رسانه و علاقه مندان به سینما دانست و از مراجعه کنندگان به پایگاه اینترنتی این فیلم سینمایی درخواست کرد تا با عضویت در خبرنامه پایگاه اینترنتی از خبرها این فیلم به سرعت آگاه شوند.

فیلم سینمایی «برف» اکنون منتظر بارش برف برای امکان ادامه فیلمبرداری است و تا کنون رویا تیموریان، افشین هاشمی، محمد رضا غفاری، آناهیتا افشار،رابعه مدنی، مینا ساداتی، شیرین یزدان‌بخش و میلاد کی‌مرام جلوی دوربین رفته‌اند.

مهدی رحمانی پیش از این «دیگری» و «پنهان» را در کارنامه‌اش ثبت کرده است.

از دیگر عوامل این فیلم می‌توان به مدیر فیلمبرداری:امین جعفری,صدابردار:یداله نجفی, طراح گریم:مهرداد میر کیانی, طراح صحنه و لباس:ویدا روشنی, مدیر تولید: فرهاد کی‌نژاد، دستیار کارگردان وبرنامه ریز:منصور میرشکاری،عکس:محسن کلکو اشاره کرد.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.