˝بعد از هرگز˝ با لعیا زنگنه و زیبا بروفه باز می‌گردد

اردیبهشت ۱۴۰۳

در ماه مبارک رمضان برنامه‎های بنیاد خیریه برکت با تغییر اجرا می‌شود و در مرداد ماه دو نمایشنامه‌خوانی در فرهنگسرای ارسباران اجرا می‌شود.

پدیده جمال‌‌ها،مدیر بنیاد خیریه برکت در گفتگو با خبرنگار تئاتر هنرآنلاین بیان کرد: در ماه مبارک رمضان برنامه‎های بنیاد خیریه برکت با تغییر اجرا می‌شود و در مرداد ماه دو نمایشنامه‌خوانی در فرهنگسرای ارسباران خواهیم داشت.

وی ادامه داد: ۱۲ مرداد “بعد هرگز” نوشته هاله مشتاقی نیا با نقش خوانی لعیا زنگنه، زیبا بروفه، مهشاد مبصری، فهیمه امن زاده و شایسته ایرانی با کارگردانی شایسته ایرانی به نفع بنیاد “برکت” ساعت ۲۱ در فرهنگسرای ارسباران خوانش می‌شود.

جمال‌ها عنوان کرد: موضوع این اثر در رابطه با ۶ زن است که در آرایشگاه می باشند، اثر دیگری در ۲۶ مرداد با کارگردانی پیروز کرمی نمایشنامه خوانی می‌شود.

گفتنی است، بنیاد خیریه برکت در ابتدا با هدف کمک به آسیب دیدگان بلایای طبیعی و اشتغال زایی برای زنان بی‌سرپرست یا بد سرپرست شکل گرفت اما درآمد حاصل از برنامه‌های هنرمندان به خیریه تعلق می‌گیرد.

برنامه‌هایی از جمله اجرای نمایش وپخش فیلم شنبه هر هفته با حمایت هنرمندان در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود که عواید این برنامه‌ها به بنیاد خیریه تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/۵۴/۵۳
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.