˝ترانه‌های کودکی˝ انتشار یافت

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

مجموعه صوتی – تصویری ˝ترانه‌های کودکی˝ با طراحی و کارگردانی سودابه سالم انتشار یافت.

به گزارش هنرآنلاین، این مجموعه فیلم کنسرت اجرای سودابه سالم و گروه موسیقی‌اش در تالار وحدت است که در آن نمایشی موزیکال را به اجرا گذاشتند.

در این مجموعه که مخاطبان اصلی آن کودکان و نوجوانان می باشند در کنار آثار سودابه سالم که شامل ۳۷ سال فعالیت او درعرصه موسیقی است، یک قطعه از محمدرضا علیقلی، یک قطعه از بهرام دهقانیار همچون «خونه مادربزرگه» و «شهر موش‌ها» و دو قطعه از نیکول الوندی نیز گنجانده شده است که این آثار خاطره انگیز توسط هنرمندان کودک و نوجوان در کنار نوازندگان بزرگ سال اجرا شده‌اند.

در این مجموعه نوازندگان و خوانندگان کودک و نوجوان در کنار هنرمندان بزرگسال و مطرحی همچون سودابه سالم و هانا کامکار قرار گرفته اند.

این مجموعه نمایشی موزیکال در بخش نمایش توسط محمد عاقبتی، کارگردان مطرح تئا‌تر ایران و در بخش تصویری توسط پگاه جهاندار و فریده صارمی کارگردانی شده است.همچنین گروه خوانندگان متشکل از هانا کامکار، سمیرا محسنی، صبا یاوری، نغمه مظهری، مینو معظمی، الهه پورعلمداری، نفس خدایاری، مهسا عزیزی و ارغوان مظهری به سرپرستی سمیرا محسنی و گروه نوازندگان به سرپرستی حسنا پارسا به هنرنمایی پرداخته اند.

در این اثر همچنین طراحی حرکات موزون را سیونا ماردیروسیان و نوشین پرند عهده دار بوده اند.

ترانه های کودکی شامل یک دی. وی. دی و یک سی. دی است که توسط انتشار یافتنات آوای باربد روانه بازار شده و در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

پایان پیام/۴۶


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.