˝جوراب پشمی˝ به چاپ هشتم رسید

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

تجدید چاپ ۸ عنوان کتاب کانون؛

کتاب‌های ˝جوراب پشمی˝، ˝آبگیر لاک‌پشت‌ها˝ و ۶ عنوان از کتاب‌های قدیمی و پر مخاطب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای چندمین بار تجدید چاپ شد.

به گزارش ممتاز نیوز؛ کتاب “جوراب پشمی” نوشته فروزنده خداجو و به تصویرگری هوشنگ محمدیان از جمله کتاب‌های خاطره‌انگیز کودکان ایرانی است که در سال ۱۳۶۲ برای اولین بار انتشار یافت که اکنون در چاپ هشتم خود تعداد نسخه‌های آن به ۲۰۵ هزار رسیده است.

کتاب “آبگیر لاک‌پشت‌ها” ترجمه‌ فریدون رحیمی نیز که در سال ۱۳۶۲ برای اولین بار چاپ شده اکنون به چاپ هفتم و تعداد آن به ۱۵۵ هزار نسخه رسیده است.

در عین حال، کتاب “عطسه پر ماجرا” ترجمه‌ مجید عمیق که در سال ۱۳۷۹ انتشار یافته بود اکنون به چاپ سوم رسیده است. این کتاب را که روث براون تصویرگری کرده و تاکنون ۴۰ هزار نسخه از آن برای گروه سنی “الف” انتشار یافته است.

همچنین کتاب دیگری نوشته داوود امیریان با عنوان “تولد یک پروانه” و تصویرگری عطیه مرکزی برای سومین بار تجدید چاپ شد و شمارگان آن به ۳۰هزار نسخه رسید.

بر اساس این گزارش، کتاب “مقوا در مقوا” که طراح و اجرای آن را سیامک اشرفی‌نیا بر عهده داشته به چاپ چهارم رسید و تاکنون ۳۵هزار نسخه از آن برای گروه سنی د و هـ انتشار یافته است. کتاب “جعبه‌ها” را که پری سلیمی برای گروه سنی ج طراحی و اجرا کرده نیز برای سومین بار انتشار یافت و شمارگان آن به ۳۰هزار نسخه رسید.

بر همین اساس، کتاب “ماه‌ تی‌تی، کلاه تی‌تی” از مجموعه (بازی، شعر و نمایش) به نویسندگی افسانه شعبان‌نژاد و تصویرگری راشین خیریه برای سومین بار به زیر چاپ رفت و تاکنون ۱۵هزار نسخه از این کتاب برای گروه سنی الف و ب انتشار یافته است. کتاب “می‌روم برای کرم‌ها لانه بسازم” نوشته‌ کامبیز ملک‌شامران و تصویرگری سیدحسن موسوی نیز در دومین مرحله انتشار یافتن به ۱۲هزار نسخه رسید.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.