˝حرف‌های نگفته˝ با صدای سهیل تهرانی منتشر می‌شود

۲۴اردیبهشت،

خواننده پاپ آلبوم آلبوم ˝حرف‌های نگفته˝ خود را تا اوایل خرداد ماه منتشر می‌کند.

به گزارش هنرآنلاین،  آلبوم «سهیل تهرانی» خواننده پاپ با عنوان «حرف‌های نگفته» اوایل خرداد ماه جاری به تهیه کنندگی شرکت سینمایی «سها فیلم» و پخش «تصویر دنیای هنر» وارد بازار موسیقی کشور می‌شود.

تهرانی با اعلام این خبر، گفت: آلبوم دارای ۹ قطعه به نام‌های «به کی عادت می کنی؟»، «برزخ»، «خاطره ها»، «بی تو»، «تنهایی»، «وسوسه»، «بن بست»، «لحظه‌ها» و «برزخ ۲» است که آهنگسازی همگی آن‌ها توسط خودم و تنظیم قطعات نیز به وسیله مسعود افجه‌ای انجام شده، ترانه‌های آلبوم هم توسط عبدالجبار کاکایی و مرجان زنگنه سروده شده‌اند.

وی با ارائه توضیحاتی دربارهٔ جزئیات تولید و ضبط آلبوم «حرف‌های نگفته» در کشور ترکیه، افزود: آلبوم را در استودیو Babajim studio استانبول ترکیه ضبط و آماده کرده‌ایم و همه تلاش عوامل بر این بوده از امکانات موجود تمامی سعی خود را در گردآوری مطلوب این مجموعه به کار بگیریم تا در نهایت اثری ارزشمند و در خورشأن مخاطبین ارائه گردد. همچنین میکس آلبوم توسط Alp turac و مسترینگ هم به وسیله pieter snapper انجام شده است.

سهیل تهرانی خاطر نشان کرد: در حال برنامه‌ریزی برای اجرای کنسرت‌های گسترده در داخل و خارج کشور هستم که اطلاعات دقیق این کنسرت‌ها را پس از انتشار یافتن آلبوم «حرف‌های نگفته» اعلام خواهم کرد.

از نکات جالب توجه این آلبوم می‌توان به همکاری سهیل تهرانی با «آوا مشکاتیان» اشاره کرد که به عنوان طراح جلد «حرف‌های نگفته» با این خواننده همکاری کرده است. آلبوم «پلاک» از دیگر آثار این خواننده پاپ محسوب می‌شود.

پایان پیام/۴۶


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.