˝خط ویژه˝ از امروز اکران خود را آغاز کرد

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

آغاز اکران بهترین فیلم از نگاه تماشاگران؛

تازه‌ترین فیلم مصطفی کیایی و بهترین فیلم از نگاه مردم در سی و دومین جشنواره فیلم فجر از صبح امروز اکرانش در سینماهای تهران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار سینمایی هنرآنلاین؛ فیلم “خط ویژه” به کارگردان مصطفی کیایی از صبح امروز چهارشنبه ۱۴ اسفندماه اکران خود را در سینماهای تهران به طور رسمی آغاز کرد.

این فیلم در گروه سینمایی اریکه ایرانیان که با تازگی به چرخه سرگروه‌های سینمایی اضافه شده است، اکران شده و با چهارده سینما در حال حاضر در تهران اکرانش آغاز می‌شود و طی هفته‌های جاری سینماهای شهرستان‌ها هم به چرخه اکران این فیلم اضافه می‌شوند.

“خط ویژه” در سی و دومین جشنواره فیلم فجر توانست مخاطبان بسیاری را با خود همراه کند و سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را دریافت کند.

“خط ویژه” سومین فیلم مصطفی کیایی است که از تمی اجتماعی برخوردار است. کیایی پیش از این کارگردانی فیلم های “بعد از ظهر سگی سگی” و “ضد گلوله” را در کارنامه خود دارد.

مصطفی کیایی در دوساخته قبلی‌اش “بعد از ظهر سگی سگی” و “ضد گلوله” قصه‌اش را به زبان طنز روایت کرد و در لایه‌های زیرین فیلمنامه‌اش نگاهی به مسائل اجتماعی روز داشت، این بار هم در “خط ویژه” به سراغ موضوع اجتماعی رفته است اما زبان طنز این فیلم نسبت به دو ساخته قبلی کارگردان کمتر است.

“خط ویژه” از تولیدات بخش مستقل سینمای ایران و با بودجه بخش خصوصی است و داستانی بر اساس مسایل روز جامعه و جوانان دارد.

بازیگران این فیلم عبارتند از: میلاد کی‌مرام، هانیه توسلی، میترا حجار، پری‌ناز ایزدیار، مصطفی زمانی، هومن سیدی، محسن کیایی، نادر فلاح، بابک بهشاد، علی کوچکی و با حضور سام قریبیان.

مدیر فیلمبرداری: مهدی جعفری. مدیر صدابرداری: امیر نوبخت. مدیر چهره‌پردازی: مهرداد میر کیانی. برنامه ریز: رضا بختیاری. طراح صحنه: حجت اشتری. طراح لباس: رعنا امینی. منشی صحنه: نفیسه ذاکری. عکاس: محمد فوقانی. دستیار اول کارگردان: هومن خواجه نوری. مدیر روابط عمومی: میترا سپهری. مدیر تولید: میثم کاءد و تهیه کنندگان: مسعود جعفری جوزانی و منصور لشکری قوچانی می باشند.

انتهای پیام/۵۵

 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.