˝دارکوب˝ دوباره با ۲ خواننده

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

گروه دارکوب به سرپرستی همایون نصیری اواسط دی ماه سال جاری در تهران به اجرای برنامه می پردازد.

همایون نصیری، سرپرست گروه “دارکوب” و نوازنده در گفت و گو با خبرنگار موسیقی ممتاز نیوز گفت: هم اکنون در حال تدارک و برنامه ریزی برای برگزاری کنسرت در تهران هستیم و قرار است ۱۳ تا ۱۶ دی ماه سال جاری در تالار وحدت به صحنه رویم که تمرین اعضای گروه از اواخر این هفته آغاز می گردد.

سرپرست گروه “دارکوب” در ادامه بیان کرد: در این کنسرت قطعاتی از آلبوم تازه این گروه با عنوان “لیوا” اجرا می‌شود و بخشی از این کنسرت به اجرای قطعات دارکوب، سایه، لیوا و… اختصاص دارد، همچنین خوانندگی قطعات باکلام این کنسرت به عهده علی زند وکیلی و محسن شریفیان است.

این نوازنده تاکید کرد: در این کنسرت پویا نیکپور (پیانو و کیبورد)، آرش مقدم (درامز)، دارا دارایی (باس)، امید حاجیلی (ترومپت)، مسعود همایونی (گیتار الکتریک)، پیتر سلیمانی‌پور (ساکسفون)، شروین مهاجر و کوروش بابایی (کمانچه)، محسن شریفیان (نی‌انبان و نی‌جفتی)، پیام رونق (دی جی ری دو)، بهرام آقاخان (گیتار)، میلاد درخشانی (تار) و… از اعضا و نوازندگان این گروه می باشند.

همایون نصیری در ادامه خاطرنشان کرد: هدف ما از برگزاری این کنسرت این است که آواهای ایرانی، تم‌های کردی، خراسانی، موسیقی نواحی ایران و… را به گوش مخاطبان گروه “دارکوب” برسانیم و بتوانیم شبی خاطره‌انگیز را برای آنها رقم بزنیم.

سرپرست گروه “دارکوب” افزود: همچنین به احتمال بسیار گروه دارکوب در شهرستان‌ها به اجرای برنامه می‌پردازد که به زودی خبرها دقیق آن انعکاس می‌یابد.

گفتنی است، چندی پیش آلبوم گروه “دارکوب” با عنوان “لیوا” روانه بازار موسیقی شد که این اثر موسیقایی با استقبال مخاطبان مواجه شد. همچنین این گروه دوباره قصد دارد که همچون آلبوم دارکوب که با صدای مهران مدیری و  حامد بهداد انتشار یافت، دوباره از دو خواننده استفاده کند.

 

پایان پیام/۴۶ /الف

 

 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.