˝درخت دوستی˝ گریزی برای مردم در دنیای سخت امروز است

عزت الله انتظامی:

جشن ˝درخت دوستی˝، شامگاه ۱۵ اسفندماه در سالن اجلاس سران برگزار شد؛ عزت الله انتظامی این جشن را بهانه و گریزی برای مردم در این روزگار سخت دانست.

به گزارش هنرآنلاین، در جشن”درخت دوستی” هنرمندان رشته‌های مختلف هنری حضور دئاشتند؛ محمد علی کشاورز نیز از حاضران در این جشن بود؛ او” درخت دوستی” را فرصتی برای تعامل و همدلی هنرمندان دانست و تاکید کرد : بسیار خوشحالم که چنین ایده ای به ذهن برگزارکنندگان این مراسم خطور کرده است. بهترین زمان برای برپایی این جشن، همین روزهای پایانی سال است تا همه ما به امید خدا با حالی خوب به استقابل سال نو برویم.

عزت الله انتظامی هم با تاکید بر استمرار چنین مراسم‌هایی بیان کرد: به نظر من حال خوب هنرمندان به جامعه سرایت می کند و در دنیای سخت امروز گریزی برای مردمی است که همیشه هنرمندان خود را دوست داشته‌اند. در آستانه سال نو و چنان که در ایام عید کدورت ها را فراموش می‌کنیم، چه خوب است که این جشن هم عاملی شود تا همه ما با دور ریختن دلخوری‌ها بر افزایش دوستی ها تاکیدی دوباره داشته باشیم.

انوشیروان ارجمند هم با اشاره به برپایی چنین جشنی می‌گوید: برگزاری این جشن علاوه بر نزدیک کردن دلهای هنرمندان به یکدیگر، سبب می‌شود از احوالات بسیار از هنرمندانی که خانه نشین و منزوی شده‌اند باخبر شویم و می توانیم از آنها دلجویی و حمایت کنیم. وظیفه انسانی و شغلی ما حکم می کند که از کار هم صنفان خودمان با اطلاع باشیم و تا حد امکان به آنها کمک کنیم.

بهزاد فراهانی نیز برگزاری این جشن را اقدامی شایسته در آستانه بهار طبیعت دانست و افزود: در روزگاری که به سبب شرایط و سبک زندگی کمتر فرصت می‌شود هنرمندان از وضعیت یکدیگر با خبر شوند، برگزاری این مراسم می تواند دوستی ها را تجدید کند و هنرمندان بتوانند شب خوشی را در کنار هم تجربه کنند

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.