˝زیر چتر بارون˝ پاییز می‌رسد

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

با صدای مهرزاد اصفهانپور و آهنگ‌های آرتا میربستانی؛

آرتا میر بستانی؛ آهنگساز وتنظیم کننده عرصه موسیقی پاپ از عدم انتشار یافتن آلبوم ˝زیرچتر بارون˝خبر داد و گفت: آلبوم ˝زیرچتربارون˝ از مجموعه قطعات ساخته های من هنوز موفق به انتشار یافتن نشده است.

آرتا میر بستانی؛ آهنگساز و تنظیم کننده عرصه موسیقی پاپ که آلبوم “زیر چتر بارون” را با صدای مهرزاد اصفهانپور آماده انتشار یافتن دارد، در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت: آلبوم “زیرچتر بارون” مجموعه ای است با صدای مهرزاد اصفهانپور که آهنگهای آن از ساخته ها و تنظیمهای من است که با وجود اینکه مدتهاست آماده ورود به بازار موسیقی حرفه‌ای است اما هنوز موفق به انتشار یافتن آن نشده‌ایم. اما طبق صحبتهایی که شده گویا قرار بر این است که در فصل پاییز روانه بازار موسیقی شود.

وی افزود: ترانه های “زیر چتر بارون” را مجید صالحی ، پیام پولاد ،علیرضا حسینی، داریوش شهریاری و رضا لسانی سروده اند و مضامین آنها عاشقانه می باشند که قرار است توسط شرکت فرهنگی-هنری آوای سوته دلان روانه بازار موسیقی شود.

میربستانی در ادامه گفت: این آلبوم از آلبومهای پاپی است که حرفهای بسیاری برای گفتن دارد . به همین سبب به محض اینکه راه خود را برای ورود به بازار باز کند، می تواند مورد توجه اهالی موسیقی و هنردوستان قرار بگیرد.
گفتنی است؛ مجوز آلبوم “زیر چتر بارون” توسط شرکت آوای سوته دلان و انتشار یافتن آن از سوی شرکت “تصویر گستر پاسارگاد” وپخش دنیای هنر به تهیه کنندگی علی اوجی صورت خواهد گرفت.

پایان پیام/۴۳


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.