˝سلطان و شبان۲˝ در بلاتکلیفی مدیریت تلویزیون

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

داریوش فرهنگ در گفت و گو با هنرآنلاین مطرح کرد

داریوش فرهنگ گفت: تلویزیون بودجه ساخت مجموعه ˝سلطان و شبان ۲˝ را ندارد و این مجموعه در بلاتکلیفی مدیریت تلویزیون قرار دارد.

داریوش فرهنگ کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها دلخوری‌های فراوانی از رسانه ملی دارد، در گفت‌و‌گو با هنرآنلاین عنوان کرد: متاسفانه هر موقع به سراغ تلویزیون رفتهام تا مجموعه‌ای را تولید کنم با این جمله روبرو شده‌ام که تلویزیون بودجه ندارد و تا اطلاع ثانوی ساخت مجموعه “سلطان و شبان ۲” امکان‌پذیر نیست.

کارگردان فیلم سینمایی “خنده در باران” گفت: به جز مجموعه “سلطان و شبان۲” دو طرح ساخت مجموعه تلویزیونی دیگری هم نوشته‌ام که آن‌ها نیز با مشکل بودجه از سوی تلویزیون روبرو می باشند.

او در ادامه بیان کرد: فکر می‌کنم مشکل عدم مدیریت تلویزیون و برنامه‌ریزی است که بسیار از کارگردان‌ها خانه‌نشین شده‌اند و فعالیتی نمی‌کنند. من وضعیت کنونی تلویزیون را یک بلاتکلیفی مدیریتی می‌نامم و تا زمانی که این بلاتکلیفی ادامه داشته باشد، ساخت مجموعه تلویزیونی “سلطان و شبان ۲” هم در بلاتکلیفی خواهد بود.

فرهنگ دربارهٔ همکاری با شبکه نمایش خانگی عنوان کرد: زمانی که تصمیم می‌گیرم، مجموعه‌ای را برای تلویزیون بسازم، دیگر به دنبال شبکه نمایش خانگی و یا کار سینمایی نمی‌روم. ترجیح می‌دهم باز هم با این شرایط دشوار با تلویزیون همکاری کنم.

“سلطان و شبان” یکی از سریال‌های دهه ۶۰ تلویزیون ایران در ژانر کمدی است که تولید آن در سال ۱۳۶۰ توسط گروه فیلم و سریال تلویزیون آغاز و در سال ۱۳۶۱ به پایان رسید. این سریال در سال ۱۳۶۳ از شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد. مهدی هاشمی و داریوش فرهنگ به اتفاق یکدیگر فیلمنامه این سریال را نوشته و داریوش فرهنگ آن را کارگردانی کرد.

در این سریال بازیگرانی چون مهدی هاشمی، گلاب آدینه، محمد مطیع، محمد علی کشاورز، احمد آقالو، علیرضا مجلل، سیاوش طهمورث، صادق هاتفی، حسین محجوب و … حضور داشتند.

انتهای پیام/

 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.